NOD 14 maart, wie doet er mee

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Een cyclus van ongeveer 33 dagen dus NOD uitgerekend op 14 maart. De red devils  zijn net vertrokken. Na veel tegenslag ( zie discussie over schildklier) terug gestart met een schone lei. Ik noem dit dus heel positief ronde 1. ik en mijn ventje beginnen morgen te klussen, niet omdat het al resultaat zal opleveren, maar eerst een paar dagen gewoon voor het plezier kan toch geen kwaad zeker. Ik hoop dat er nog meiden zijn met NOD op 14 maart, kunnen we lekker samen ernaar toe leven

Alvast allemaal heel veel suc6

groetjes mamasita

hallo ik heb ook mijn NOD op 14 of 15 maart
ik leef alvast weer naar dit spannende moment toe
zit nu in rondje 4

Hey meiden
Mijn nod is denk ik 13 maart. Wij zijn nu met ronde 5 bezig. Ik hoop dat het nu een keer raak is voor ons allemaal.
Liefs Iris

hey juliecevol en iris.
We gaan er samen voor. Ik denk alvast aan jullie.
Heel veel geluk alvast. Wanneer en hoe vaak gaan jullie klussen? Of is dat te persoonlijk?

Groetjes van mamasita

Hoi Mamasita en de andere meiden,

Mijn nod is 14 maart. Zo ongeveer in ieder geval. Ik heb in oktober een miskraam gehad en sindsdien zijn mijn cycly wat langer dan ik gewend ben maar ze worden wel elke keer iets korter.
Ik ben 33, heb al een dochter van 2 1/2 en dit is nu de 4e ronde na de miskraam. Maar we zijn al sinds april vorig jaar bezig.

Ik let er altijd wel op dat we regelmatig klussen een week voor en een week na m'n ei. En ik schat mijn ei altijd op 14 dagen voor m'n nod. Ik doe geen ovulatietesten.

Groetjes!
Dile

Hoi meiden,

Ik heb ook m'n nod 14 maart, denk ik... Ongi kwam na een regelmatige cyclus afgelopen ronde 10 dagen te laat. We zitten nu in ronde 8 en doen het dus deze ronde rustig aan en hebben deze ronde geen klusweek, maar gaan voor de spontane klus. We willen dolgraag een wondertje, maar willen even niet de druk, dat is niet goed...lijkt ons!

Liefs Lientje

Hallo,

Mijn NOD is ook 14 maart.

Ben een 27 jarige mama.
Hebben een zoontje van aug. 2004.
Graag zouden wij nog een kindje krijgen...

Helaas heb ik inmiddels 2 miskramen achter de rug.
Eentje in oktober 2006 en eentje in januari 2007.
Allebei de keren na een echo zonder kloppend hartje een spontane miskraam gekregen.

Op 14 februari voor het eerst weer ongesteld geworden. Wederom een maand na de miskraam.

Wij willen er weer voor gaan.

Zou het leuk vinden om hier verder te schrijven.

Groetjes Jaikke

Ja hoor, nog een voor de 14e. In eerste instantie begon mijn ongi 6-2, maar was zeer weinig tot niets.
En toen alsnog als klapper op de vuurpijl 14 -2 toch nog mijn gewone, hevige menstruatie gehad. Wel prettig dat alles weer volgens cyclus verloopt!
Heb een miskraam gehad in Januarie.

Dus ik klets lekker met jullie mee, onze klusweek laat nog even op zich wachten.. dus klussen we maar voor de LOL   .

Meiden we houden elkaar op de hoogte,

KIDS XX

Terug
Bovenaan