NOD 14 maart, wie doet er mee

hallo ik ga ook niet echt voor een bewuste klusweek (mijn vriend heeft wel net voor en op mijn ovulatie nachtdienst. dus ik ga er al van uit dat het ook deze maand geen prijs zal zijn.
Zolang je van het negatieve uitgaat kunnen de teleurstellingen zich geen weg banen in mijn hoofd
ondanks we nog niet lang actief bezigzijn wil ik wel al heel lang ( 2 jaar ) een kindje, mijn vriend was er echter maar klaar voor in december.
we zijn reeds 6 jaar samen en trouwen ook binnen 2 wekenn ,het zou leuk zijn positief nieuws te vertellen als we terugkomen van reis :)

Hey meiden,
ben twee dagen niet op forum geweest. Hier in Griekenland is de vasten voor pasen begonnen en dat brengt altijd veel eten( ja klinkt onlogisch he) met zich mee. Doe daarbovenop het slechte nieuws dat wij vrijdag te verwerken kregen en dan weet je wel dat ik genoeg dingen had om mee bezig te zijn. Vrijdag kregen we het nieuws dat mijn vriend zijn spermatest heel negatief was. Zeer weinig en weinig beweeglijke zaadcellen. Hij reageerde eerst boos, en zei dat er een fout moet geweest zijn, daarna hebben we afgesproken van gewoon een tweede test te laten doen via een uroloog, tesamen met andere onderzoeken. Na de emotionele maanden die we net door waren vanwege mijn schildklierproblemen kwam dit nieuws er nog eens bovenop. Ik heb me heel het weekend sterk voorgehouden, enkel als ik alleen ben durf ik me eens laten gaan. Ik wil niet dat mijn vriend er zich slecht onder gaat voelen. We wachten met testen tot na onze klusweek. Al hebben we onze klusweek wel wat aangepast. We gaan nu een beetje minder vaak klussen en hopen dat dat iets helpt. Ik wens jullie alvast een hele leuke klusweek toe met veel resultaat. Hoe meer ik hier op het forum hoor dat meiden zwanger zijn, hoe meer ik er in geloof dat het ook bij ons ooit lukt.
Dus klusserdeklusserdeklus en veel succes. Nog een paar dagen en we springen er op los.
Laat me weten hoe het jullie vergaat.
Knuf knuf    mamasita

Hoe zit het met de meiden die op 14 maart NOD zijn?

Knuffels mamasita    

Hoi dames,

Hoe

is het daar?
Al druk aan de klus?

Hier alles prima, lekker 2 daagjes vrij.
De kleine slaapt, dus ff rustig achter de pc.

Al had ik ff zoiets van we doen deze maand maar even rustig aan....
Zijn we toch weer lekker aan de gang gegaanhaha.

Nou succes allemaal  zo rond deze belangrijke dagen!

Groetjes Jaikke

------------------------------------------

1e dag laatste menstruatie:

14 februari 2007

Gemiddelde duur cyclus:

28 dagen

Vruchtbaarste dag:

27 februari 2007

Datum van eisprong (ovulatie):
28 februari 2007

Hoi Meiden,

Ja, ook wij zijn druk aan de klus. Ik heb het 'geluk' dat ik mijn ei altijd voel...
Na de klusweek weer in de wacht... valt niet altijd mee hoor!
Voor de rest is het hier snertweer, waardeloos. Was het vorige week toch wel beter weer!!. Maar ja, we gaan het voorjaar tegemoet dus we gaan de goede kant op.

Ik hoor wel weer van jullie,

Kuzzz KIDS XX

Hoi meiden
We hebben deze week echt ons best gedaan. We hebben donderdag geklust omdat ik het gevoel had dat mijn ei er al was; maar weet het niet zeker. Verder vrijdag zondag en vandaag. ik denk dat we morgen nog eens gaan klussen want je weet maar nooit he. En dan kunnen we lekker op het wachtbankje. Als mijn gevoel van donderdag juist was is mijn NOD op 9 maart i.p.v. op 14 maart. Maar ga me zeker inhouden tot 14 maart als de red devils niet komen. Als mijn gevoel van donderdag juist was zou vandaag ongeveer mijn innestelingsdag zijn. Maar ik heb helaas geen innestelingsbloed. Ik heb wel heel veel pijn in mijn onderbuik. Precies of ik een nierontsteking heb of zo. Alleen zijn het meer mijn bekken die pijn doen. Maar ik heb al eens een nierbekkenontsteking gehad en toen ging het echt veel sneller. Mijn borsten zijn gevoelig en gloeien echt, maar dat kan natuurlijk ook allemaal van mijn ei komen. Het zal weer lang wachten worden. Hoe zit het met jullie?
Hou me op de hoogte. knuffels mamasita    

Hoi Hoi

Ik denk dat ik ook in deze NOD (waar staat de afkorting eigenlijk voor???) thuishoor.
woe 7 feb een lichte menstruatie gehad van drie vier dagen en vanaf 22 t/m 25 flink geklust. Nu heb ik een wisselende cyclus van 30, 32, dagen dus weet het niet zeker.

Nou meiden vingers gekruisd ik denk aan jullie!
Hopelijk zijn er straks meiden in blijde ...........

Liefs Masha

Terug
Bovenaan