NOD 14 maart, wie doet er mee

Hoi ik ben liselotte en ik ben nieuw op dit forum.
Mijn nod dag is ook 14 maart.
Ben vanaf aug vorig jaar bezig en heb al een kleine van zes waarvan ik binnen een maand zwanger was.
Dus jullie begrijpen wel dat dit flink tegenvalt.
Ik heb de laatste maanden een cyclus van 26 dagen.
Daarvoor was het niet regelmatig.
Gr Liselotte

Hey Meiden,

Ik heb ook mijn NOD op 14 of 15 maart dus voeg ik me maar bij jullie, vindt het wel heel leuk om samen naar die dag toe te leven. Ik lees nu al een tijdje op dit forum en ben er al lichtelijk verslaafd aan.

We hebben al 2 dochters en zijn bezig voor nr 3, ik heb in januari een miskraam gehad. Mijn cyclus is altijd 30 of 31 dagen vandaar dat het 14 of 15 maart kan zijn. Mijn oudste dochter is de 16e jarig zou wel een leuk cadeautje voor haar zijn.

x daantje

Hey Sita,

Volgens mij ben jij jarig vandaag(als ik het goed gelezen heb in het andere berichtje)
GEFELICTEERD en ik hoop dat je krijgt wat je zo graag wilt hebben!!

Daantje

Hey daantje,

Ontzettend bedankt. Ik heb al veel kadootjes gekregen, al had ik er eigenlijk geen verwacht. En ben lekker gaan lunchen met een vriendin. Ik hoop natuurlijk dat ik mijn grootste droom ook kado krijg. Maar iedereen is al zo ontzettend lief geweest vandaag.
Heel hard bedankt, en ik ga vandaag niet stressen maar genieten.

knuffels sita    

Nou dames, nog een dikke week!
Spannend hoor...

De 3 zwangerschappen tot nu toe,
(waarvan dus 1 zoontje en daarna 2 miskramen [3 okt. '06 en  13 jan. '07]),
was ik direct na mijn 1e ongi steeds zwanger, dus wie weet...
Heb zelf eigenlijk zoiets van, nee, nu ben ik vast niet weer gelijk zwanger...
Maar ja, je weet het maar nooit...
Lijkt me wel doodeng allemaal weer....

Laten we hopen op veel zwangere dames deze maand!

Groetjes Jaikke

Hey meiden,

Hoe is het bij jullie, mijn lichaam is me weeral voor de gek aan het houden ik ben zo schijnzwanger als het maar kan: moe misselijk humeurig e.d.

Heeft er al iemand last van veranderingen ik ben alweer wel aan 't aftellen. nog 6 dagen nou ja bij mij misschien 7 ivm wisselende cyclus.

Spannend ik hoop dat we allemaal door kunnen schuiven naar het novemberforum.

Daantje

Hoi Meiden,

Ik had helemaal in het begin ook al wat geschreven bij dit onderwerp, namelijk dat mijn nod ook op 14 maart is. Maar het was toen nog zo ver weg dat ik niet veel meer op het forum heb gezeten.
Bij deze dus weer terug om met meerdere mensen het aftellen te gaan beginnen.

Nog even korte introductie: ben 33 jaar, dochter van 2 1/2, sinds april 06 gestopt met de pil en in oktober/november 2006 miskraam gehad.

Vorige maand kon ik toch zweren dat ik zwanger was! Wat een spelletjes je lichaam wel niet met je kan spelen! Ik ben deze maand dus erg nuchter. We zijn ook druk geweest met een verhuizing dus ik verwacht er niet veel van deze maand.
Maar ik vind het wel leuk om met jullie allemaal af te tellen.

Wie heeft er al kwaaltjes?

x
Dile

hallo meiden ,

hier weer een 14 maart nodster. wie weet hoe je deze topic weer bovenaan krijgt???? wie wil dat doen van de 14 maart nod ers??

ja spannend 5 maart was ik een jaar pil vrij maar tot op heden geen kleintje mogen ontvangen.

dus nu de 14de alweer spannend zwanger of gaan we het jaar voorbij....

zullen we elkaar lekker bezig houden met allerlei zin en onzin tot die tijd om de spanning te drukken???

vertel ook hoe je je voelt en ook ten opzichten van andere maanden.

hier geen kwaaltjes dan alleen een fikse griep dus hoofdpijn keel pijn spierpijn.

groetjes en dat we deze maand wel zwanger mogen zijn.

Terug
Bovenaan