NOD 14 maart, wie doet er mee

Hey Meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Dat helpt altijd. Ik had gisteren echt een enorme "off" day maar vandaag gaat het wel weer.

Mamasita:Wat een heerlijk bericht. Ik kan me voorstellen dat je hebt staan janken van geluk!! Jeetje! Dit had je ech totaal niet verwacht. Wat kan zo'n buikgriepje dan een verschil maken zeg! Echt idioot.
Ik hoop enorm voor jullie dat het nu raak is. Natuurlijk duim ik enorm hard voor je!

Liselotte: wat enorm spannend voor je! Ook voor jou ga ik hard duimen!

x
Dile

Hey meiden

Ik kon niet meer wachten tot morgenochtend en heb een uurtje geleden getest. Maar ik wist het eigenlijk gisteren al zeker wat de uitslag zou zijn.
EEN DIKKE VETTE PLUS

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben samen gelachen en gehuild van geluk. Mijn ventje is net geopereerd en ligt naast mij. Hij kan nog niet uit bed, dus hou ik hem gezelschap. Hij was ook zo gelukkig. We proberen maandag naar de gyn te gaan, en als we zekerheid hebben dan vertellen we het aan zijn ouders eerst en dan aan mijn ouders. Ik hoop dat lisselotte dit ook snel kan zeggen en dat ze vandaag ook positief test. Alvast hoop ik ook voor iedereen hetzelfde.
Hier komen de glitters, ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ vangen he

Heel veel knuffels van MAMAsita    

Hey meiden

Ik kon niet meer wachten tot morgenochtend en heb een uurtje geleden getest. Maar ik wist het eigenlijk gisteren al zeker wat de uitslag zou zijn.
EEN DIKKE VETTE PLUS

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben samen gelachen en gehuild van geluk. Mijn ventje is net geopereerd en ligt naast mij. Hij kan nog niet uit bed, dus hou ik hem gezelschap. Hij was ook zo gelukkig. We proberen maandag naar de gyn te gaan, en als we zekerheid hebben dan vertellen we het aan zijn ouders eerst en dan aan mijn ouders. Ik hoop dat lisselotte dit ook snel kan zeggen en dat ze vandaag ook positief test. Alvast hoop ik ook voor iedereen hetzelfde.
Hier komen de glitters, ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ vangen he

Heel veel knuffels van MAMAsita    

Hey Mamasita,

Nogmaals van harte! Ik ben enorm blij voor jullie! In het ziekenhuis hebben ze zeker nog nooit een patient gehad die zo lag te glunderen na een operatie!

Geniet ervan!

xx
Dile

quote: Kids Lifestyle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2007 15:13:29'));

Heey Jaikke,

wat vervelend hè die RD. Hadden wij niet gelijk een MK(rond 11 jan??).Ik ben ook altijd 'direct' zwanger.
Dus het was voor mij een enorme terleurstelling. Wel een kortere cyclus deze keer....
We gaan er weer met volle moet tegenaan...

En Daantje: Meid, van harte hoor!! Ik vind het super voor jou. Heel veel geluk en een voorspoedige zwangerschap!!

En hoe is het met de andere damutsjes??

KUS KIDS XX

Hai,

Ja echt balen...maar ja...

En idd, had 13 jan. mijn 2e miskraam.
Maar goed, volgende maand meer geluk hoop ik.
Succes!

En de zwangere meiden, GEFELICITEERD!!!!!

Groetjes Jaikke

Terug
Bovenaan