NOD 14 maart, wie doet er mee

quote: Dile reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 10:46:49'));

Hey meiden,

Nou bij mij zijn de  gearriveerd. Vandaag kwamen ze dan op dag 33. Ik had er deze maand niet echt op gerekend maar als je zo vlak voor je nod zit dan wordt het toch wel weer een beetje spannend en krijg ik toch weer een klein beetje hoop.
Ik was dus toch wel weer enorm teleurgesteld dat ik niet zwanger ben. Ik heb toch een paar momenten gehad vandaag dat ik even een traantje weg moest pinken
Ik wordt er ook een beetje moedeloos van. We zijn al bijna een jaar bezig (incl. miskraam). Maar ja, er zit niets anders op dan gewoon weer verder gaan en hopen op het beste. Maar vandaag heb ik ff mijn "ik voel me slecht en klaag" dag.

Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Wie zit er nou nog in spanning? Of heeft iedereen al duidelijkheid.

x
Dile

quote: el82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 12:27:39'));
Dag meiden op deze forum, ik ben hier voor het eerst. Ik voel me vandaag ook niet blekker, want ook ik ben ongesteld. Vandaag geworden, 28 dagen na mij vorige menstruatie.  Vanaf januari ben ik niet meer aan de pil en gebruikte we nog wel condooms, op deze manier hoopte we dat als we wilde "beginnen:" dat dat de hormonen uit mijn lijf waren. Na deze menstruatie willen we voor het
"eggie" gaan, spannend dus. Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen en mee te kunnen praten, want bij mijn vriendinnen ga ik dit nu nog niet vertellen, terwijl je er al wel heel vol van  bent en je het aan iedereen wil vertellen. Ik hou jullie dus op de hoogte, groetjes

quote: Dile reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 10:46:49'));

Hey meiden,

Nou bij mij zijn de  gearriveerd. Vandaag kwamen ze dan op dag 33. Ik had er deze maand niet echt op gerekend maar als je zo vlak voor je nod zit dan wordt het toch wel weer een beetje spannend en krijg ik toch weer een klein beetje hoop.
Ik was dus toch wel weer enorm teleurgesteld dat ik niet zwanger ben. Ik heb toch een paar momenten gehad vandaag dat ik even een traantje weg moest pinken
Ik wordt er ook een beetje moedeloos van. We zijn al bijna een jaar bezig (incl. miskraam). Maar ja, er zit niets anders op dan gewoon weer verder gaan en hopen op het beste. Maar vandaag heb ik ff mijn "ik voel me slecht en klaag" dag.

Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Wie zit er nou nog in spanning? Of heeft iedereen al duidelijkheid.

x
Dile

Liselotte, je berekent vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie en dat was bij mij14 februari, dus ik ben 19 november uitgerekend!

Hoe is het met jou? al duidelijkheid? ik moet wel zeggen dat bij mij de ongi pijnen ook verdwenen zijn en nu last heb van pijn vannuit mijn lies......dus ik hoop zo voor je dat je ook zwanger bent.

Dile, Balen joh dat de 'szijn gearriveerd......Sterkte meid.........

Nora

Hey,
Voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd.
Ik ga morgen een test doen. Maar ik heb zelf het idee dat het weer niet raak is. Het is moeilijk te berekenen want de eerste 3 mnd had ik een cyclus van 31 dagen en de laatste keer 41. Nou morgen zal ik het wel zien.

Liefs Iris

Hey Meiden,
Eerst en vooral, Van harte gefeliciteerd Nora en Daantje.
Ten tweede heb ik gisteren en vandaag wel wat gehuild, maar..............
Niet van verdriet!!!!!
De uitslag was perfect!!!!!
Hij heeft perfect zaad!!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven. De dokter zegt dat het kan zijn dat de eerste test een verkeerd resultaat had omdat hij de dag ervoor een buikgriepje had. Morgen gaan ze alsnog opereren, om toekomstige problemen uit te sluiten.
Maar misschien is dat niet het enige goede nieuws...
Ik ben intussen 1 dag overtijd, en vanmorgen was mijn temperatuur nog steeds heel hoog. 1,3 graden hoger dan normaal. Das wel veel he. Het voornaamste is dat ik mijn ongi ook niet voel komen en dat ik wel steekjes in de buik heb,vooral in mijn lies, maar niet zoals ongi. En mijn vriend is ervan overtuigd dat ik zwanger ben, hij zegt dat hij het ziet aan mij, dat hij het gewoon voelt. Normaal gezien als ik een beetje laat ben, dan bedrijven we de liefde en dan komt het meteen, maar nu niets!!!!Ik heb een paar dagen droog slijm gehad, en nu is het nat, maar kleurloos. Dit zou gewoon de max zijn. Maar we wachten tot zondag met testen. Morgen ga ik een test halen en dan testen we samen als hij terug thuis is op zondagochtend.
Duimen jullie voor mij.
Voor alle meiden die wel ongi zijn geworden, heel veel succes in de volgende ronde, en misschien ga ik toch gewoon met jullie mee.
Heel veel fantastisch gelukkige knuffels van sita    

Hey Sita
Ik ga voor je duimen.
Ik hoop dat je zondag goed nieuws hebt ik hoop het voor je.

Liefs Iris

Oh wat spannend Sita,

Ik ben echt blij voor je dat de uitslag zo goed was heb ik niet voor niets zitten . Ik hoop zo voor je dat het raak is, kunnen we samen naar de november mama's.

Ik ga gewoon door met duimen voor je!!!

Dile wat klote dat de       er weer zijn ik hoop dat je je snel bij ons kunt voegen.  

Daantje

Hoi nora ik heb nog steeds niet getest want ben eigenlijk pas een dag over tijd.
Ben bang voor teleurstelling maar als ik je verhaal zo lees dan herken ik mijn eigen pijnen.
Ik had vandaag heel veel last van pijn in mijn lies en onderin mijn rug.
Ga misschien zaterdag testen.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan