NOD 14 maart, wie doet er mee

Lieve dames,

Mijn NOD is vandaag en ik had gisteren hele dag ongie pijnen, net zoals altijd , ik had de hoop opgegeven. was ook nat van beneden, verwachte elke moment ongesteld te worden......maar kon niet tegen de spanning en dacht laat ik maar een test doen zodat ik snel verder kan met mijn dagelijkse leven, want het hield me hele dag bezig. heb net   een CB test gedaan , digitaal,   en ja hoor er stond meteen ZWANGER op...............

ik kan het niet geloven, heb nergens last van gehad, geen pijnlijke borsten, misselijkheid of wat dan ook, alleen ongie pijnen zoals elke maand...............en stekende pijn in mijn lies?? mijn tempratuur is ook laag..........begrijp er niks van en ik hoop dat ik wel zwanger ben, wacht nog een paar dagen en probeer opnieuw.

het is mijn tweede ronde, heb al een kindje, ik ben zo blij , maar kan het niet geloven.

liefs Nora

Hey Nora

Gefeliciteerd wat leuk zeg!!

Ik had precies hetzelfde, maar het voordeel van cb digitale testen is dat je niet hoeft te twijfelen of je nou wel of geen streep ziet.

Geniet er maar lekker van!!!

Daantje

Hoi nora en daantje jullie hadden toch allebei vandaag je nod dag?
Ik namelijk ook maar ik durf nog niet te testen.
En daantje heb jij de test vanmiddag pas gedaan want vanmorgen wist je het nog niet.
En nora jij had ook allemaal nat van onderen?
Ik ook namelijk dus ik denk iedere keer als ik naar de wc ga dat ik het geworden ben.
Nu ik jullie verhalen lees krijg ik echt de zenuwen!!!!!!!!!!
Gr zenuwachtig liselotte

Lieve Daantje, dank je wel hoor, jij ook van harte gefeliciteerd.   ik heb nu berekend dat ik 19 november uitgerekend ben ......kan het nog steeds niet geloven, heb nog steeds ongi klachten. hoe voel jij je?

En Lisselotte, ja hoor, mijn NOD was vandaag, vanaf gisteren ongi klachten en iderdaad nat van onderen, dacht elke moment ongi te worden, verder helemaal geen klachten, zelfs geen pijnlijke borsten/tepels. had verwacht ongesteld te worden, maar omdat ik test thuis had dacht ik laat ik maar testen, beter dan in spanning blijven.

Ik hoop heel erg voor je dat je ook zwanger bent..........ik duim voor je meid!

Nora

Hoi Nora, leuk voor jullie dat jullie samen zwanger zijn.
Ik begrijp alleen niet hoe je erbij komt dat je 19 november uitgerekend bent?
Je rekent toch vanaf de eerste dag dat je ongi moet worden?
Dus dat is bij jou 14 maart.
Dan ben je in principe 4 weken zwanger dus ben je 14 november uitgerekend.
Als het bij mij raak is ben ik ook op die datum uitgerekend.
Zou wel heel leuk zijn dan kunnen we met zijn allen naar het zwanger forum.
Gr Liselotte

Hey Nora,

Wat toevallig ik ben ook de 19 uitgerekend ik had ook mijn NOD gisteren en had ook een test thuis liggen. Ik had het echt niet verwacht dus daarom heb ik cb-digitaal genomen zodat ik weer niet hoefde te twijfelen of er nou een streepje staat. Ik heb het ook gewoon 's middags gedaan.

Ik had wel gevoelige borsten en wat steken in mijn lies.  

Daantje

Hey Daan en Nora,

Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Helemaal geweldig! Geniet ervan. Gaan jullie het al meteen aan mensen vertellen of wachten jullie nog even?

x
Dile

Hey meiden,

Nou bij mij zijn de  gearriveerd. Vandaag kwamen ze dan op dag 33. Ik had er deze maand niet echt op gerekend maar als je zo vlak voor je nod zit dan wordt het toch wel weer een beetje spannend en krijg ik toch weer een klein beetje hoop.
Ik was dus toch wel weer enorm teleurgesteld dat ik niet zwanger ben. Ik heb toch een paar momenten gehad vandaag dat ik even een traantje weg moest pinken
Ik wordt er ook een beetje moedeloos van. We zijn al bijna een jaar bezig (incl. miskraam). Maar ja, er zit niets anders op dan gewoon weer verder gaan en hopen op het beste. Maar vandaag heb ik ff mijn "ik voel me slecht en klaag" dag.

Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Wie zit er nou nog in spanning? Of heeft iedereen al duidelijkheid.

x
Dile

Terug
Bovenaan