NOD 14 maart, wie doet er mee

Hoi allemaal, hier ben ik ook maar weer eens.
Het komt weer wel dichtbij hoor.
Vorige week had ik er een heel goed gevoel over maar deze week weer niet.
Ik heb   weer pijn onderin mijn buik en dat heb ik iedere keer een week voor mijn ongi.
Dus zal het deze maand weer wel niets zijn.
Hoop er natuurlijk wel heel erg op.
En van binnen denk ik toch ook vaak dat het wel kan.
Ben af en toe wel heel bang dat het niet gaat lukken, hebben jullie dat ook?
En dan een andere dag denk ik weer wat is nou zeven maanden.
Kan echt overal om huilen.
Vooral als ik verhalen lees over vrouwen die zwanger zijn of waar het mis bij gaat of waar het niet bij lukt.
Dan denk ik bij mezelf: ben toch eens niet zo'n jankerd maar het gaat vanzelf.
Zijn wel veel mensen met nod dag op de 14e.
Misschien word het wel een geluksdag
Allemaal veel succes en dat er maar veel zwanger mogen zijn.
Gr liselotte

quote: mamasita1976 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2007 21:18:48'));

Hey meiden,
Een cyclus van ongeveer 33 dagen dus NOD uitgerekend op 14 maart. De red devils  zijn net vertrokken. Na veel tegenslag ( zie discussie over schildklier) terug gestart met een schone lei. Ik noem dit dus heel positief ronde 1. ik en mijn ventje beginnen morgen te klussen, niet omdat het al resultaat zal opleveren, maar eerst een paar dagen gewoon voor het plezier kan toch geen kwaad zeker. Ik hoop dat er nog meiden zijn met NOD op 14 maart, kunnen we lekker samen ernaar toe leven

Alvast allemaal heel veel suc6

groetjes mamasita

waarom komt hij nou niet bovenaan

Hallo meiden,

Nou weer spannende tijden voor ons???????????????
Zou het dit keer raak zijn??????? Ik weet het niet ik  voel me  hetzelfde zoals altijd. Maar ik heb  deze maand me er niet zo mee bezig gehouden. We zitten midden in een kleine verbouwing. Dus we zijn erg druk geweest. Nou iedereen succes in deze spannende dagen.

Liefs Iris

Hey meiden,

Wie heeft er al zwangerschapskwaaltjes? Ik weet dat de kans ontzettend klein is dat het gelukt is vanwege het zwakke zaad van mijn man, en omdat ik net geopereerd ben. Dus ik weet dat alle kwaaltjes die ik heb enkel in mijn hoofd zitten. Maar hoe zit het met jullie? Ik hoop dat jullie allemaal NIET ongi worden deze maand, en ik duim voor jullie allemaal.
Heel veel knuffels  sita  

Als het weekend maar eens voorbij is dan gaan we de goede kant al weer op......
Liefs KidsXX

Hallo, mijn NOD is op 14 maart , ben in december gestopt met de pil, heb een zoontje van 3,5.

heb deze maand absoluut geen klachten in tegenstelling tot vorige maand..of misschien ben ik nu wat nuchter.....?

Ik ga voor ons allemaal duimen..........

Nora

Hé hallo allemaal.

Ik ben er weer erg mee bezig hoor !!!!!
Ik vertel net tegen me vriend dat ik me zo anders voel.
Ben echt een kluns. Op mijn werk ben   ik traag en dromerig en heb last van misselijkheid/ 't zuur. OOk heb ik erg gespannen borsten en ja ik voel me onderbuik. Nu weet ik dus niet of dat laatste alleen een slecht teken is. Enne wat me het meeste opvalt is dat me temp circa 0,5 graden hoger ligt.
De vorige maanden (7) verheugde ik me er erg op maar kon me een aanstaande moederschap nog niet voorstellen. (Al ben ik er al wel jaren mee bezig in me hoofd).
Ik vond het elke maand spannend als de nod er weer aankwam en dit helaas in een  veranderde. Maar tegelijkertijd kon ik me dus niet voorstellen dat ik nu eindelijk een kindje zou krijgen.
Maar deze maand heb ik dat dus wel; ik ben op een of andere manier erg met mijn buik bezig???!!!!!.
Nou erg spannend dus.
Mijn verwachte nod is 13 Maart, maar aangezien ik een onregelmatige heb kan het dus net zo goed de 12e of 14e zijn.
Meiden hou nog even vol.
I will keep my vingers crossed.
Liefs Massienoessie

Hoi,

Ik doe ook mee! Ik sta op de lijst eigenlijk voor vandaag, maar heb met ovulatietesten mijn ei op dinsdag-woensdag gezien, dus volgens mij moet ik nu dus ook dinsdag of woensdag ongesteld worden. Ik heb er niet zoveel hoop op. Mijn moeder zei dat ik mijn temp op moest nemen, heb ik vanochtend gedaan en die was maar 36,8. Volgens mij is dat niet echt hoog en als je zwanger bent zou hij volgens mij echt rond de 37 moeten liggen. Hoewel dat natuurlijk voor iedereen verschillend is en je van 1 meting ook niet zoveel kan zeggen . Maar ja, ik reken er nu maar niet op, ben ik hoop ik niet zo teleurgesteld als ik toch ongesteld wordt. Dit is onze 4e ronde en ik vind het al wel lang duren zo, alhoewel ik weet dat het nog niet zo lang is. Maar van ons zoontje (nu al bijna 3) was ik in 1x zwanger dus dit had ik niet verwacht. Ik voel me al een week alsof ik ongesteld moet worden, maar ben bang dat ik er een beetje op gefixeerd ben. Gisteren was ik met een vriendin naar de stad en dan denk ik er niet aan en dan voel ik niets en zodra ik weer alleen ben ga ik weer van alles voelen. Ik vind dat maar een beetje stom van mezelf, maar ik kan er moeilijk niet aan denken.
Ben daarom wel blij met dit forum!
Volgens mij komt door mijn bericht dit topic ook weer bovenaan, dat is goed he?!
sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan