nod 2 april

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
nou, mijn nod is dus 2 april, nog meer gegadigden???
ik hoop t wel, dan ben ik niet alleen met m'n zenuwen
heb bijna m'n eerst menstruatie na de pil, achter de rug..
dus nu kunnen we er echt voor gaan.

mijn cyclus was nu meteen weer 28 dagen, dus het klussen kan beginnen

nou, ik hoop op reacties... tot snel

bulletje

Ja ikke!!
Ben je met je eerste ronde bezig??
Ik heb het nu ook bijna achter de rug...zucht heerlijk!!
Dan op naar ronde 3 spannend he... wij zelf denken dat het ongeveer een half jaar tot een jaar duurt voordat ik zwanger ben..
Volgen smijn vriend ben iknog aan het ontpillen, heb in oktober één shot van een prikpil gehad.. daarna mee gestopt.. hoop niet dat het waar is dat het echt zolang duurt..

Liefs

Jippie....
vind t fijn dat ik nu niet alleen ben... vind t heel moeilijk om voor me te houden
heb jij dat ook?? Vooral als iedereen in onze omgeving erover lijkt te praten..
Jullie dus met ronde 3.... hebben jullie al kindjes??
(hoezo nieuwschierig)
xx

hoi

spannend hoor,wij gaan ook beginnen,ben nu ongesteld en ga nu de pil niet meer slikken.Ik vind het ook heel erg moeilijk om het voor me te houden..het lijkt wel of iedereen het erover heeft en ik zie ook overal babys.veel succes..

groetjes kimberley..

hee,

Het lijkt ook wel of iedereen aan je kan zien dat je zwanger wil worden
krijg steeds van die verdachte opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd (op het werk, bij schoonouders en zo) maar er zijn bij mij op t werk ook 2 meiden die al heel lang bezig zijn (de een is al 4 jaar! bezig en de ander 2 jaar) en dat ontmoedigt me soms wel een beetje, maar ja...
ik denk maar zo.....ALLES KOMT GOED!
knuffie van mij

hey

ja dat ontmoedigt mij ook wel een beetje,maar ik hoor opeens van iedereen verhalen dat die bij de eerste keer zwanger raken..ik denk er wel constant aan,heb jij dat ook?en ben ook veel babyspullen aan het kijken enzo..

liefs

Hoi meiden!!!

Wat leuk we zijn niet de enige, tis al zo spannend allemaal..
idd dat herken ik wel tis net of iedereen het aan je ziet..
jeemig ik had het laatst ook (en vandaag weer ) liep met mijn vriend lags de babykleertjes... zag zonnn leuk pakje,  heb het laten hangen, het moet idd eerst maar lukken... zucht.. hihi
Dat van je collegas moet je niet naar kijken hoor, ik snap het wel bij mij in de familie en mensen die ik ken is het bijna in 1 of 2x gebeurt..
Nu is 3 rondes ook nog niet veel dus mag ik niet miepen hihi
Volgens ben ik ook nog wat aan het ontpillen, zoiets duurt ook lang vin ik hoor voordat dat uit je lichaam is..

Liefs

oh gelukkig ik dacht al dat ik de enige was..
ik heb zelfs al een boek besteld met babykamers en enzo...
en een namenboekje, ik kon wel niet goed wijs zijn...
nu zul je zien dat het helemaal lang gat duren.. zucht
toen ik met de pil stopte had ik eigenlijk nog zoiets van, ach we zien t wel,
maar dat werkt dus blijkbaar niet.. ahum
xx

Terug
Bovenaan