nod 2 april

Hahaha wat heerlijk dit!!!
Ik heb het ook gedaan...jawel een boek gekocht van hoe alles verloopt van de eerste dag tot aan de laatste dag, ik heb hem net binnen.. zit nu de hele tijd te denken zal ik hem lezen? Of nog even wachten? hihihi
Je hebt er zo ontzettend zin in, das natuurlijk alleen maar mooi!
Ik ben al helemaal bezig met hoe zal het straks gaan met werk en huis.. tis ook wel weer eng allemaal straks als het zo zou mogen.. hebben we een kleine in ons buikkie.. +++++++

Liefs

hoihoi,

waar komen jullie eigenlijk vandaan?
wij komen uit het mooie limburgse land..
ik vind het trouwens wel heeeel gezellig hier, misschien wel té..
wel prettig om je hart zo te kunnen luchten.
ik heb trouwens wel al een kadootje in gedachten voor ouders/schoonouders
voor als...
xx

wat leuk dat ik niet de enige ben,waar hebben jullie dat boek bestelt als ik vragen mag.Ik zit ook al na te denken over hoe dat moet met werk en zo..best wel moeilijk.maar daarkomen we vast wel uit..zitten we strax (hopelijk) allemaal met een kleintje in ons buik.dat lijkt me zo speciaal gevoel..
 liefs kimberley

hallo,

ik ben idd ook benieuwd hoe dat met werken allemaal moet, bij ons moet je ook nog 3 dagen blijven werken (kan niet minder). maar ja er is een collega van mij net terug van zwangerschapsverlof en het lukt haar ook allemaal, duss.... geen nood dames
boek is van babypark kesteren, volgens mij kun je dat op internet gewoon onder babypark vinden, (wel duur allemaal) wel lekker zwijmelen...
xx

Hoi dames!

Okey ik zal ook even kijken, wat misschien ook wel leuk is isom vsm mama te kijken
(google) kan je ook dingen   bijbestellen gratis zoals een buikband etc ik heb dat ook gedaan, moet het nog wel krijgen hoor.
Zelf ben ik ook bezig met het lezen van namen... wat moeilijk!!
Ook ben ik aan het nadenken hoe en wat voor leuks ik kan doen doen de beide ouders idd.. ook moeilijk allemaal.
Wel mooi dat je er bij stil kan blijven staan tis je enthousiasme :-D
Wij wonen in Harlingen :)

Liefs

hallo,
ja moeilijk hè die namen, ik ben wel van de ouderwetse namen, daar zijn we intussen al over uit..
en ik vind friese namen eigenlijk ook wel heel erg leuk!
echt wat voor een limbo, ja   (niet) hihi..
ik heb ook al leuke buikbanden gezien op internet, en mooie geboortekaartjes
ja, ik zit 's avonds wat op het net...
xx

Haha wat geinig dat is idd apart maar erg leuk hihi
Ik vind het heel erg moeilijk, mijn vriend en ik beginnen allebei met een A dus een naam wat begint is wel erg geing.. of juist niet haha..
zooo moeilijk zeg pieuww :-D
Buikbanden ben ik helemaal verliefd op je kan het zo mooi kaan combineren strakkies..
over alle shirtje passen ze.
Wat k laats op aperitivo (weet niet of ik het goed heb geschreven)
waren zwangerschaps  kleding die zich aan paste aan je lichaam, zodat als je was bevallen je de kleding gewoon weer aan zou kunnen.. echt super gewoon!!!

Liefs xx

ja ik wilde ook 3 dagen blijven werken...ik kom trouwens uit zuid holland..ik hoop maar voor ons allemaaal dat het snel lukt..het is veel
 te leuk al die babykleertjes en kamertjes..ben ook   al aan het bedenken hou ik het mijnvader ga vertellen..ben zo beniewd hoe die reageert als het zover is....

liefs

Terug
Bovenaan