nod 2 april

hoi
ik weet t, ik heb laatst de site gezien waar die kleren ook opstonden, weet niet meer waar, trouwens ook een mooie site gezien met niet-tuttige zwangerschapslingerie
best sexy....
ook leuk voor de mannen.. hihihi en voor veel klusplezier natuurlijk als je zwanger bent.
nou, ik ga mijn mannetje maar eens lastig  vallen.
voor degene die gaat  klussen.. veel plezier en tot gauw...
xx

Het is ook veel idd.. er gaat van alles door je hoofd heen.
Bij veel leuke dingen blijf je staan en denk je,,, wel erg leuk... :-D
Nu bij de blokker bijvoorbeeld.. een kinderwagen voor ongeveer 170,- (weet niet het juiste bedrag meer)   je gaat denken nee das wel ergg vroeg... of idd een babykamertje ik ga de wieg van mijn moeder opknappen.. maar die staat nog op zolder... ik wil hemook nog niet vragen hahaha
Wat vinden jullie mannen ervan?? dat jullie hier zo mee bezig zijn?

Liefs

ow wat leuk! hebben jullie die sites nog? kan ik even koekeloeren, wil dr natuurlijk ook sexy bij blijven lopen hihi
(veel plezier met lastig vallen haha ;-) )
Liefs!

Hallo meiden,

Mag ik me hier ook even aansluiten?
Mijn NOD is op 3 april...We zitten nu in ronde 6.
Ook ik kom uit het limburgse land!!hihi
Mijn man is 32 en ik ben 26. We willen echt heel graag een kind, maar proberen er niet te veel mee bezig te zijn.
Maar dat is moeilijk hoor! Mijn lijf is me af en toe echt voor de gek aan het houden.
Weken gevoelige borsten, RD met eerst heeeel weinig bloed dan heel veel. pfffff
Daar blijf je niet echt relaxed bij.
Maar we blijven positief!
Als ik het bovenstaande allemaal zo lees, zijn jullie al behoorlijk op weg met de voorbereiding.
Klein advies: probeer het ook wat los te laten. Boekjes kopen kan later ook, en je bent er misschien nu heel veel mee bezig.
Je kan immers niets sturen, en moet blijven afwachten.

Ik hoop dat we met z'n allen lekker in december van een kindje kunnen genieten....

liefs,
Brinn

leuk zo'n forum  ik kijk nu ook samen met me vriend steeds naar baby spullen ben sinds vorige maand net gestopt met de pil en ongesteld geworden dus wij gaan door naar de 2de ronde. en me broers vriendin is ook zwanger die is in april uitgeteld en dan denk je zo ik wil ook graag een kindje maar ja zo snel gaat dat niet haha  en ik ben zelf 18 en zij een jaar ouder als mij. me vriend heeft zelfs een baby boek besteld waar allemaal baby spullen in staan zo kan ik wel aan hem merken dat hij het echt wil en dat is wel mooi  ben 7 maart ongesteld geworden maar wanneer is dan mijn NOD hoe rekenen jullie dat uit????

Groetjes marina

hallo, mama's in wording,

hoe is íe?
ik heb de sites even opgezocht,
lingerie: lingerievoortwee.nl en supermom zijn allebei leuke sites
mijn mannetje maakt zich er niet zo druk om, maar stiekem wel een beetje,
hij houdt zich vooral bezig met klussen...hihi
nou, ik ga nog even poetsen en van t zonnetje genieten
ga straks nog ff een boek kopen, shopaholic en zwanger...
heb de andere boeken van  shopaholic ook, zijn echt grappig....toevallig dat deze nu uitkomt...
laterrr...
xx

Hoi allemaal,

Als ik uitga van mijn laatste en langste cyclus is mijn nod ook 2 april.
Wij gaan nog niet voor het eggie, maar ik vind het toch iedere maand spannend als mijn nod in aantocht is.
Ik hoop dat deze ronde in ieder geval niet langer is dan de vorige.
Op zich ben ik best regelmatig, maar het mag nu wel een keer zo blijven.

Liefs Mickey

hoi dames
vandaag naar stad geweest, allemaal ouders met kinderwagens natuurlijk,
ik wil ook!!!!
hoe is met jullie?
tegen volgend weekend is dus het grote klusweekend!!
ik ga vast duimen voor iedereen, dat het een vruchtbaar weekend is!!
nou, dat wilde ff kwijt
heel veel lieve groetjes uit het mooie limboland...
xx

Terug
Bovenaan