nod 2 april

Helaas... Hier niet zwanger maar ongi... Snik...
Op naar de volgende ronde maar weer, de hoeveelste nou al, ik hou het niet bij maar het zijn er al heel veel... Maar ik ben niet de enige hier.

Iedereen die wel zwanger is, Gefeliciteerd! En alle anderen... Tja, kom op maar weer, we gaan vol goede moed verder...

he balen voor jou zeg..nu weer hopen op de volgende ronde..
Bij mij moet dit de eerste ongi worden na het stoppen met de pil..heb vandaag mijn nod maar geen red devils..ben bij de dokter geweest omdat ik zoveel buikpijn heb en hij heeft ook een zwangerschaptest gedaan maar die was negatief..maar hij zei dat een negatieve test altijd na een paar dagen wel positief kan worden ivm hoeveelheid hcg in je lichaam..
waneer zouden jullie weer gaan testen als de rd niet komen?
ik dacht zelf aan vrijdag ofzo??
ik hoop dat jullie advies hebben...

dikke kus en sterkte en succes voor alle meiden...

liefs kimberley..

ik ga er niet vanuit dan ik zwanger ben hoor maar als het zo gaat lopen..
het staat een beetje raar in mn berichtje hierboven..

He 2 april NOD'ers!!

Spannend he!! Heb een beetje mis gerekend, vorige maand zat ik op een cyclus van 30 dagen, dat was gisteren, RD nog niet te bekennen........

Maar ja, van hoeveel dagen ga je na 2 maanden uit? Ik weet het allemaal niet meer, zucht.....
Zondagnacht 2x wakker geworden van de buikpijn, sinds gisteren enorme pijn in mijn   borsten en af en toe ongi pijn, maar dus nog geen RD!!!!!!!

Wil aan de ene kant testen, aan de andere kant wacht ik maar tot zaterdag, dan zijn we ook lekker met z'n tweetjes!!

Meisjes, succes!!!!!!!!!!!!!!!
X Begin

martje en j26 wat vervelend! hopelijk gaan jullie in de volegende ronde positief testen.

Ik ga morgen nog een keer testen want ik had steeds vage of lichte streepjes maar ik wist niet of dat bij de test hoorde of dat ik gewoon zwanger was dus ik heb nog steeds geen zekerheid. ik ga morgen weer met een andere merk testen

En maan jij had toch het zelfde probleem?

Succes met testen allemaal en ik duim voor jullie!!!!

groetjes Cheetah

He Cheetah!

Ja ik ook , ik had al een berichtje achtergelaten voor je!!
Ik doe morgenochtend nog een test van CB. Dan is het 3 dagen geleden!
Vind dat wel weer mooi geweest hoor.
Ik hoop het voor je!
xie maantje

Dag meiden,

Ik ben de laatste tijd niet zo heel actief geweest met berichtjes plaatsten (heb ze wel allemaal gelezen). Maar dacht laat even weten hoe het bij mij afgelopen is.

Ik was gisteren drie dagen overtijd, en 's avonds getest...negatief. Had ook wel het idee dat dat het was. Net gestopt met de pil, dus lichaam is helemaal van slag. En dat is te merken. Ik werd vanacht wakker van ontzettende pijn in mijn rug en een buik die op hol geslagen was van de krampen....wat bleek ben dus ongsteld geworden. Dat was niet zo'n verassing, maar wel de klachten die erbij kwamen. Voordat ik de pil slikte en tijdens heb ik nooit klachten gehad, dus ik krijg het nu even dubbel op. Heb maar een flinke dosis ibuprofen naar achter geslikt is het nog vol te houden.

Goed, genoeg klaagzang. Op naar de volgende ronde.

Groeten en fijne paasdagen.

Terug
Bovenaan