nod 2 april

hallo,
ben nieuw hier ff een vraagje tussendoor: al die afkortingen pfff waar staat NOD nou precies voor. de andere afkortingen heb ik denk wel uitgevogeld ondertussen

staat voor niet ongesteld dag
veel succes met zwanger worden !

Groetjes Cheetah

Nou meiden het is zover, 2 april.

Hoe gaat het met jullie?
Hier nog geen  te bekennen.
Ik denk dat ze bij mij woensdag komen, omdat het dan 14 dagen geleden is dat ik een positieve ovu-test had.

Succes allemaal

Mmmm, hier ook nog steeds geen  te bekennen...
Ook geen klachten die er op wijzen kunnen dat het er aan zit te komen. Maar ik kan nog wachten tot donderdag... De laatste keer liep ik ook "over tijd". Die tijd tel ik er dus maar een beetje bij...
Wie heeft er al getest? En natuurlijk, de uitslag??

he meiden,
ik ben vanmorgen gewoon netjes ongesteld geworden,
dus helaas......
op naar de volgende ronde.....en dat wordt dan 30 april...
ik had het ook niet verwacht.
voor alle meiden die nog gaan testen... succes!!! en voor iedereen die zwanger is  
Proficiat!!!! en geniet ervan
xx

Hoi allemaal

Ook ik zit in spanning te wachten op   , of eigenlijk juist niet. Vind het erg grappig om jullie verhalen te lezen, ik ben dus niet de enige die elk dingetje dat ik voel aangrijpt om te denken, hopen dat ik zwanger ben!
Ik weet alleen nooit precies zeker wanneer ik ongesteld wordt, kan tussen de vier en vijf weken. Maar vandaag zit ik op vijf weken dus..... Wanneer gaan jullie testen, mocht het nog niet komen?
Spannend hoor, suc6 allemaal!

April

He meiden!!

Hoe gaat het bij jullie???? Spannend!!!!

Martje, ik had je al een tijdje niet gezien!!! Wat jammer dat je ongi er is!!!!

Nou ik nu 2 dagen over tijd! Had zondag een lichte streep en maandag ochtend met een CB getest en toen ook weer erg licht!
Ik wacht nu tot donderdagmorgen en dan doe ik er nog 1! Misschien dat die wel een Vette plus aangeeft!!!!!!
Verder geen ongi gevoel, pijn in mn borsten en MOE!!!!

Succes meiden, nog ff volhouden!!!
xie maantje

hey   meiden

ik heb vandaag mijn nod maar nog nix te bekennen..
Ik heb al heel de week last van erge buikkrampen heb van het weekend bij de huisartstenpost gezeten maar daar konden ze er ook nix aan doen.vanochtend naar mn eigen huisarts ,heb ook een inwendig onderzoek gehad.urinetest en een zwangerschapstest.urine was goed,zwangerschapstest negatief.
ze konden nix vinden..
ik baal zo van die negatieve test..ook al is dit mijn eerste ronde ik ben er toch heel erg verdrietig van..sory voor de mensen die ik u beledig,maar het is toch mn gevoel..
als de rd niet komen zouden jullie dan nog een keer testen?en waneer dan?

sorry voor het geklaag..

dikke kus kimberley..

en iedereen veel succes

Terug
Bovenaan