nod 2 april

goeienavond meiden..

hoe gaat het allemaal hier??ik ben gelukkig al iets opgeknapt,me lichaam is nog wel stijf van de klap en aardig wat schaafwonden maar nix ernstigs gelukkig.
Ik heb vandaag opgepast op de 1jarige dochter van mijn vriendin en ik vond het zo geweldig en mijn mannetje was helemal verliefd op haar..oh nu gaat het helemaal kriebelen.....
hebben jullie nog meer kwaaljes gekregen?
ik heb wel wat steekjes in mijn buik en al bijna heel de week s''ochtends miselijk..en heb wel last van duizeligheid,maar of dat nu door mijn ongeluk komt?!haha

nou ik hoor het wel meiden..
duurt nog wel lang he?
tot 2/3april,spannend hoor...

liefs kimberley..

Hallo meiden,

Hoe gaat het er mee? De nod komt nu toch wel steeds dichter bij hihi.
Hoe voelen jullie je al wat verschijnselen? en wanneer gaan jullie testen
Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar ja ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal een positieve test krijgen!

Ha meiden...

Mag ik er nog even bij? Ik heb ook mijn NOD op 2 april.
Niet echt klachten tot nu toe, maar o, wat spannend allemaal steeds weer hè?
Ik ben blij te lezen dat jullie er ook zo mee bezig zijn.
Ik ben voor de tweede keer hier op 't forum. Toen ik zwanger wilde worden van de eerste was ik hier ook. Nu zijn we aan het hopen op een tweede... Onze oudste (;-)) is nu bijna 15 maanden, bijna anderhalf dus al weer...
Ik lees ff mee en zal af en toe wat posten...
Trouwens, ik had de vorige nod al testen bestel en die zijn er nog steeds niet, daar baal ik zó van! Er was iets met fam omstandigheden ofzo. (Zwangerenzo.nl) Wel balen!!

Nog een paar daagjes... En dan hoop ik dat we met z'n allen kunnen juichen!!

Groetjes J 26 (Inmiddels 28)

Ha meiden, ik haal 'm ff naar boven, want het wordt nu echt aftellen hè?! Hebben jullie klachten die lijken... O,o,o,o,o,o, wat kunnen onze lichamelen ons voor de gek houden, maar we hopen toch allemaal dat het nu eens raak is??? Zelf heb ik er niet bijzonder veel hoop op deze keer, ik weet niet goed waarom. We trouw geklust, maar meestal heb ik flink klachten en die zijn er nu niet... Of is dat dan nu juist een teken?? Ik kan mezelf echt gek maken dat zien jullie wel...
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gesteld is?? Wanneer gaan we testen? Ikzelf pas vrijdag denk ik, want de laatste keren liep ik wel eens een paar dagen "over tijd". ;-)
Tot gauw allemaal!!

Ik had wel wat verschijnselen maar dacht zelf dat ik niet zwanger was en mijn nod van 1 of 2 april naderde en de klachten werden steeds minder dus toen dacht ik dat ik ongi ging worden.
maar nu heb ik vanochtend toch maar al een test gedaan(want ik had nog 1 strip liggen hihi) en daarop kwam een lichte of vage streep. ik weet niet of dit een voorbedrukt streep is of dat ik misschien zwanger kan zijn.   het is een teststrip van matcare. ik heb deze eerder gebruikt en kon mij niet herrineren dat er een voorbedrukt streepje zou komen staan maar nu twijfel ik. Hebben jullie hier ervaring mee
en wat denken jullie hier nu van ?

Alle meiden succes ik hoop op veel positieve testen voor jullie allemaal!!!!
groetjes cheetah

hey meiden,

het begint wel op te schieten he tot de nod??spannend hoor.
zo te horen hebben al een paar meiden wat kwaaltjes..hoop dat het allemaal positief is.
ikzelf heb deze week echt heel erg veel buikpijn,ik krijg er gewoon kippevel van..
maar ik denk dat er en blaasontstekng aan komt..
Ik denk er nu niet echt heel veel meer aan hoor.maar sinds dat ik die buikpijn heb is mijn buik echt opgezwollen echt een raar gezicht..nogmaals ik denk niet dat ik zwanger ben maar vind het gewoon raar.(ff rechtzetten voordat ik een paar meiden kwets).
Ik ben kapster en er vroeg vandaag een klant en die vroeg of ik zwanger was!?
das best beledigend..ik ben een beetje tenger dus het val wel gelijk op maar ik vond het echt niet leuk..

nou meiden hoop jullie vanavond nog te spreken...

oja mijn nod is 3 april,zal ik die dag testen of niet..omdat ik de rest van de week moet werken...

dikke kus kimberley...

Balen, kimberly, als een klant dat aan je gaat vragen en je wilt het zo graag...
Ik ben erg benieuwd weer, hoe het deze ronde af gaat lopen. Ik heb niet echt veel klachten geloof ik. Alleen beetje rugpijn steeds.
Tot gauw!

Hoi meiden,

Ik kende dit topic nog niet. Maar ben dan ook redelijk nieuw hier...
Tis nu bijna april!! Ik ben benieuwd wie er deze komende week positief zullen testen.
Mijn NOD valt ook in de komende week. Weet niet precies wanneer omdat ik in ronde 1 direct na de pil zit. Ik weet dat ik nog moet 'ontpillen', maar toch heel diep vanbinnen hoop ik dat het al raak zal zijn... Had donderdag en vrijdag bruine afscheiding dus was ervan overtuigd dar de RD er aankwamen. Maar vandaag ineens weer helemaal niet meer... Snap niets meer van dat lijf van mij. Ach, zoals iedereen zal ik ook moeten afwachten.
Aan de andere kant hoop ik dat de RD snel komen, dan weet ik tenminste iets meer over mijn cyclus.

Nou meiden, thumbs up!! En ik hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn...

Groetjes!

Terug
Bovenaan