nod 2 april

Hoi begin,

k snap je wel.. het is idd iets wat je allemaal moet weten.. Wanneer je precies moet vrijen enz..
Ik weet het ook niet precies hoor, weet wel dat ik gelezen heb ergens op dit forum je het beste om de dag kan vrijen. weet het niet precies hoor.
Wat wat je zegt.. is het dan nodig echt te vrijen rond je ei.
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de opening voor de zaadjes maar 1 etmaal open is..??!!
Wanneer precies..dat zou ik moeten opzoeken..

En vrijen jullie altijd al om de dag of echt nu omdat je graag zwanger wil raken?

Fijne aaf iedereen!!!!

Liefs XXX Inanna

goeie avond meiden.......

Ik ben echt supervrolijk als ik er alleen maar aan denk dat we gaan proberen om zwanger te raken..het is nog maar de eerste ronde maar toch hoop je er stiekem op..ben al babyspullen aan het kijken en ben echt verslaafd aan dit forum..je kan echt alles met elkaar delen,dan kan je het toch aan iemand kwijt..ik kijk er voordat ik ga werken hierop en na mijn werk ook..
maar het duurt nog zo lang tot mijn nod..
hoe gaat het met jullie allemaal??

dikke kus kimberley

Hai,

Lekker he, dat fijne gevoel!! Ken het helemaal!!! Wij zitten nu in ronde 2 en vinden het heel spannend!!

Zou ook best iets kleins willen kopen, zijn zoveel leuke dingen!!!! Maar doe het toch maar niet, denk dat het niet werkt als ik dadelijk weer ongesteld ben!!

Nou over het klussen, probeer het nu wel iets vaker te doen en zeker rond de belangrijke tijd, maar natuurlijk met plezier!! Ach en manlief doet lekker mee!! Hahahaha

Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws!!!
X

Hey Kimberly,

Hahaha ja het is heel erg leuk.! wat ik het leukste vind is dat we allmaal één dezelfde doel hebben!!
Ik kijk er ook regelmatig op hihi :)
Deze week zijn we vast ook massaal aan het klussen hihihi..
Las net dag sommige echt om de dag klussen, respect!! hihi :)
Het is erg spannend, ik ben ben benieuwd wie ons het goeie nieuws komt vertellen rond deze periode... ik hoop het...

Liefs Inanna!

Eigenlijk wel gek he, mijn man leest af en toe mee en verbaasd zich over onze onderwerpen! Dat we er zo makkelijk over praten, ;-)
Kijk de dag door er ook naar uit om met jullie te kletsen, we lijken zo echt dikke vriendinnen!!

Kan me best indenken dat we elkaar wel eens zouden willen ontmoeten, lijken zoveel overeenkomsten te hebben! Gek hoor, en tegen mijn eigen vriendinnen zeg ik nu helemaal niets!

En het allergekste, misschien zijn jullie wel mijn vriendinnen of collega's   of buurvrouw

Ik heb voor mijn vriend een rompertje gekocht met een lieve tekst erop..
al een tijdje geleden hoor..Zo van voor ons hopelijk nieuw begin.
Hij vond het erg leuk en begon helemaal te stralen.. hij zo: jeemig tis wel klein he en dan te bedenken dat hier hopelijk een kindje van ons in komt :-D
Maaar t was meer als symbool, tis niet zo dat ik allemaal dingen meeneem hoor.. want ik zie echt ook heel veel leuks hihi

Liefs!!!

hahaha ik heb ook de neiging om al iets kleins te kopen...en rompertje of een speentje ofzo..ik wilde vandaag in mijn pauze een tijdschrift kopen van jonge ouders maar ik zag allemaal klanten staan dus ben maar weggegaan..
ben ook benieuwd wie er deze ronde gaan verhuizen naar het zwangerforum..
hebben jullie enig idee wanneer je aan je baas moet vertelen dat je zwanger bent???

dikke

Terug
Bovenaan