nod 2 april

trouwens,
ff by the way....
we zitten ondertussen al op pagina 2, woehoeeee
best grappig toch? en dan  is de klusweek nog maar net begonnen.....

Over het vertellen, ik denk dat ik het voor mijn moeder niet geheim kan houden.....laat ik het zo zeggen die ziet het vast aan me....of ik moet een aantal weken niet langs komen...
Wij hebben net verteld dat we gaan trouwen, en ik kreeg van vriendinnen te horen je bent toch niet zwanger!? Voor sommige zal het niet echt een verrassing zijn. Verder weet een vriendin het, die is zelf hoogzwanger en dat duurde even.

En als het eenmaal zover is lijkt het me ook wel even leuk om het voor ons tweeen te houden. Het is toch iets heel persoonlijks....maar vraag het me dan nog maar eens

Hey dames!!

Zijn we nog allemaal vrolijk en zitten we nog wat lekker in ons vel??

Hoi Martje!!

Ja echt heerlijk genoten van het weer...wij hebben hier in Harlingen een ''strand'' stelt niks voor hihi ben vandaag even wezen uitwaaien, heerlijk!!
Samen met wat meiden wat wezen drinken, niet kletsen over baby... ik ben zon beetje de enige die hier mee bezig in.. dus echt met ze dr over praten kan ik niet echt..
Gisteren nog even met mijn vriend over babys gehad  Hij vroeg gisteraaf aan me.. wat bespreken jullie allemaal op dat forum..?? hahaha... ik zo tja.. van alles.. hahaha.. klapte een beetje dicht hihi
Hij zo: vindj e het leuk als ik ook een boekje ga lezen over papa's met babys enz??
hahahaha ik von het zoooo ontzettend lief... ik ga dus nu op de struun voor een boekie haha
Jij nog een leuke dag gehad vandaag?? ook nog plannen voor deze week??

Liefs xx Inanna!!

hoi allemaal

heb vandaag lekker vrij!
dus kan ik nu al lekker ff wat mailen...
inanna, ik heb wel plennen voo deze week, ja..... jij ook? hihi...
ik ga vandaag lekker koken voor mijn mannetje... maar straks eerst naar mijn kapster
die natuurlijk bijna met zwangerschapsverlof gaat....grr
nee hoor, ik gun het haar echt wel...
wij hadden van het weekend vrienden op bezoek, zegt ze ineens:
"ik denk dat jullie volgend jaar een kindje krijgen"   nou zeg..... we hebben er maar een beetje overheen gepraat...ahum.
mijn man zat gisteren nog even op internet, zei íe ineens, zal ik nog ff op dat forum kijken of er nog mailtjes zijn?   toch wel erg lief.
ik denk dat die er stiekum toch meer mee bezig zijn als dat ze willen laten merken..
t is nog steeds kei lekker weer hier in t limburgse land.
dus ik ga d'r nog maar ff van genieten..
tot laterrrrr
xx

Hoi dames!!!!!

Ik had gisteren al een berichtje geplaats, maar hij staat er niet meer op!!
Of... kan ook zijn dat ik hem ergens anders onder geplaatst heb hihi.
Moest vandaag voor mijn tussentijdse toets (autorijden) was niet zenuwachtig hoor... maar was dr niet helemaal bij, dus misschien toch wel zenuwachtig hihi
Rijden ging wel redelijk, had wel een paar dingetjes waar ik op moest letten.. maar daar ga ik nu voor leren!! hihi

het weer was echt min hierzo, heel erg mistig, nu schijnt de zon, alweer!!! wat treffen we het hihi

Vandaag heb ik het gevoel alsof ik mijn eitje voel... eergisteren was mijn laaste dag ongi.. maar heb nu dat beginnende menstruatie pijn.. ik schrok... dacht jemig straks voel ik het wel goed, maar dan is het wel gauw achter elkaar.. Herkenbaar??

hey martje!!! Ja ik heb gekeken errug leuk!!!!
En heerlijk genoten van het lekker zonnetje zeg!!! haha :)
Verder jij een goed weekend gehad?? jullie andere dames ook natuurlijk ;-)

Liefs xxx Inanna!!

He meiden!
Mag ik met jullie meedoen???? Ik heb NOD 1 april maar daar gaan we maar geen topic van maken...  Hoop dat het deze keer geen grap is!!!!!
Ga nu voor 9e ronde voor 1e kindje! En idd deze week klusweek!!!!
Dus voor julie allemaal een hele vruchtbare week toegewenst!!!! Ik duim voor jullie!!
xie maantje

hey ladies,
inanna, wanneer heb je je echte examen, binnenkort al??
spannend hoor.... ik weet nog wel dat ik daar nog zenuwachtiger voor was als voor mijn schoolexamans... ik wil je niet gek maken hoor!!!! in ieder geval heeeel veeel succes
ik heb t in 1 x gehaald, dus dat lukt jou ook..... ik heb wel 4 x over mijn theorie gedaan.....best goed hè..ahum
nou dat haalt wel je gedachten even  af van de bebiekes....
ik ben zo superbenieuwd of we 2 april allemaal zitten te zenuwen...
ik heb er wel zin in hoor..
nou ik ga nog ff lekker in de tuin zitten,  "os mam" komt dadelijk langs
wil natuurlijk niet dat die ziet wat ik hier allemaal aan t typen ben, hihi
xx

Terug
Bovenaan