nod 2 april

halihalo,
kan iemand mij trouwens uitleggen hoe die nod lijsten werken,
ik snap er geen kl.... van?
wat is de bedoeling van zoiets (al die data op een rijtje?)
xx

hallo allemaal,
ik ben er inmiddels achter hoe die nod lijsten werken,
toch fijn dat hier alles helder uitgelegd wordt!
allemaal aan de klus vanaaf????hihi
xx

even een stom vraagje hoor van een beginner.....

hoe weten jullie dat jullie nu vruchtbaar zijn?ik heb mijn nod als het goed is 3 april.weet het niet zeker want ben net gestopt met de pil dus dat word dan mijn eerste menstruatie zonder pil.maar ik had het op die calculator uitgerekend en die zei dat ik van 17 tot 21 maart vruchtbaar ben?snap er nix van..hoe vaak doen jullie het?wij om de dag of elke dag..niet alleen omdat het perse voor het kindje moet hoormaar toch wel een beetje het zekere voor het onzeker omdat ik er toch aan twijfel of mijn menstruatie wel zo blijft..
kan iemand uitleggen hoe het nou allemaal werkt?
wordt pas de eerste ronde maar wil het wel allemaal goed doen..

dikke kus..

Hoi meiden!!!!!!!!

Wat leuk dit zeg! kun je nagaan hoeveel vrouwen er +- op dezelfde dag als jij mee bezig om maar niet die NOD te hebben... ik vin het ongeloofelijk spannend.. moet wel zeggen heb niet veel geklust, had gister wel errug warm..ei??? maja ik zie het wel en wacht lekker rustig af.. misschien beetje persoonlijke vraag maar klussen jullie in deze week echt elke dag??
En 1x of vaker? je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven hihi
Kunnen we ook zwanger raken die dagen daarvoor??
Ow jee wat een vragen!

Ik heb trouwens een heel mooi boek van een vriendin te leen, zeker een aanrader!!
Het heet: het grote wonder, (van De Brink)

Ik keek mijn ogen uit joh hihi!!

Hoi martje!!
Ja ik heb volgende week mijn examen, ga 20 maart een midweekje op vakantie met mijn famillie naar centerparcs.. heb daar dus ook mijn NoD ben benieuwd!! :)

haha ik moet zeggen ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor..voor rijden  
Wil zo graag mijn rijbewijs halen, helemaal voordat ik zwanger raak!
....als dat mag gebeuren natuurlijk!!...
moeilijk was die theorie he! gatssie heb dr ook 3 x over gedaan...snik.. maar we hebben het hihihi!!!

Nog wat leuke dingen beleefd dames?

Liefs xxx Inanna

hey ladies,
hoe is íe??
wij proberen het nu om de dag te doen, ongeveer...
maar ik denk van t weekend ff elke dag, niet dat ik dat erg vind ofzo hoor
kimberly, ik heb dat ook gewoon ergens berekend... en ik ga dus maar gewoon uit van de dagen die er staan. volgens mij heb ik hier laatst ergens gelezen dat er iemand ook zwanger is geworden buiten die vruchtbare dagen om.... maar ja... ik zie t wel...

Inanna, wat spannend dat je net dat weekend weg bent!!!!
hoe ga je dat dan doen?? neem je een test mee ofzo of kijk je gewoon als je terug bent??
niet veel geklus voor jullie dan of wel?
kan spannend zijn hihi
nou, ik hoor jullie wel weer....
xx

oh ja,
Inanna, keiveel succes met je rijexamen als ik je niet meer spreek...
xx

Hai dames,

Nog even vlug een berichhie voordat ik aan het koken begin :-( :)
Om de dag, jeemig wat goed!
Maar vrij je dan echt om het vrijen of echt met de gedachten.. misschien wil het zo eerder?

Ik heb het idd ook berekend op het internet, op babybrabbel.nl
Zelf ga ik er ook maar vanuit..Ik zie het anders wel.

Ja ik ben idd dat weekend met mijn familie weg... maaar des te spannender?!! hihiIk ben zo beniewd, niet alleen voor mezelf maar ook voor al deze dames hier.. afwachtend op de   NOD vin het erg leuk zo, tis gezellig!!!!
Hoop dat we onze gesprekken hier na onze nod ook houden, op naar de volgende ronde met volle moed!!!
maar nu eerst ons richten op rond 2aprillie!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel voor alle dames hier!!!!

xx Inanna

hallo meiden!!

Zat inderdaad met dezelfde vragen, wanneer en hoe vaak moet (nou ja moeten ;-) ) je nu klussen? Las laats dat je elke vrijpartij 10% kans hebt om zwanger te raken, maar als dat echt zo zou zijn dan is dat ei toch niet zo belangrijk/het belangrijkste??
Mijn NOD is 3 april, dan dus tot ongeveer 22 flink klussen?? Weet het soms echt niet....

xBegin

Terug
Bovenaan