Jeetje SanneStar, wat een geluk! In de eerste ronde raak

En dan ook nog beloond worden met zo'n mega knaltest! Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n positieve test heb gezien zo ruim voor nod haha! Niet zo gek dat je dus ook al wat klachten hebt

Voorzichtig gefeliciteerd van mij dus ook!
Kriebelbeestje spannend! Ik ga duimen voor je hoor

Ik voel me verder prima. Ik weet deze keer eigenlijk niet echt of ik al een eisprong heb gehad... Normaal voel ik het qua buikpijn (en moe, misselijk en duizelig > heel gezellig) én heb ik mega duidelijk cervixslijm. Dat bouwt echt op en meteen een dag na de eisprong is het zo goed als weer weg.
Maar ik vind deze maand maar gek, heb sowieso veel buikpijn maar niet die typische eisprongbuikpijn. Heb als ik van binnen voel wel een glibberige omgeving (lekker weer, sorry haha) maar weinig afscheiding / slijm. Dus alles is anders als anders. Denk dat ik nu wel rond mn eisprong zou moeten zitten, of die komt dan misschien nog. Dus deze maand heb ik eigenlijk geen idee waar ik precies in mijn cyclus ben.
Ik bereken mijn nod ook altijd aan de piek in cervixslijm, maar heb nu dus echt geen flauw benul. Nouja, we gaan het meemaken