NOD 20/21/22/23 juni

Gefelicteerd!!

Ik zit nu op dag 27. Wordt nu wel steeds spannender. Voor hetzelfde geldt wordt ik over een uur ongesteld. Blijf elke keer weer herhalen. Je hebt al zo vaak op dit punt gezeten... en toen werd je weer teleurgesteld. Dinsdag testen als er niks gebeurd! 

Nah echt bizar. Ik druk op verzenden en ga naar de wc en daar is het bloed hoor. Het is weer niet gelukt zeg... bah! 
Hoop voor jullie wel. Ik stap er even uit hoor. Wat een rot situatie elke keer.

MienMa: o wat naar elke keer, doe maar lekker rustig aan en verdrietig zijn mag best. Even laten gebeuren en dan weer door naar de volgende ronde ?
Sanne: ik wil eigenlijk niet testen tot ik echt een paar dagen overtijd ben, ben zo bang dat het anders een nog hardere teleurstelling is. Anders op zijn vroegst vrijdag. 
Ik hoop dat iedereen snel een positieve knaltest in handen heeft! ?

wilkindje: ja ik voelde zoveel in m’n lichaam wat allemaal nieuw was.. dus some how wist ik het gewoon.. maar snap dat als je al vaker teleurstellingen hebt gehad dat je gewoon netjes op je NOD wacht.
hoop echt dat jullie ook een mooie positieve knal test hebben!

Jeetje SanneStar, wat een geluk! In de eerste ronde raak :) En dan ook nog beloond worden met zo'n mega knaltest! Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n positieve test heb gezien zo ruim voor nod haha! Niet zo gek dat je dus ook al wat klachten hebt :) Voorzichtig gefeliciteerd van mij dus ook! 

Kriebelbeestje spannend! Ik ga duimen voor je hoor :) Ik voel me verder prima. Ik weet deze keer eigenlijk niet echt of ik al een eisprong heb gehad... Normaal voel ik het qua buikpijn (en moe, misselijk en duizelig > heel gezellig) én heb ik mega duidelijk cervixslijm. Dat bouwt echt op en meteen een dag na de eisprong is het zo goed als weer weg.
Maar ik vind deze maand maar gek, heb sowieso veel buikpijn maar niet die typische eisprongbuikpijn. Heb als ik van binnen voel wel een glibberige omgeving (lekker weer, sorry haha) maar weinig afscheiding / slijm. Dus alles is anders als anders. Denk dat ik nu wel rond mn eisprong zou moeten zitten, of die komt dan misschien nog. Dus deze maand heb ik eigenlijk geen idee waar ik precies in mijn cyclus ben. 
Ik bereken mijn nod ook altijd aan de piek in cervixslijm, maar heb nu dus echt geen flauw benul. Nouja, we gaan het meemaken :) 

Bo-Belle: ja vond het ook zo bijzonder.. had echt verwacht als t zo was dat het een heel licht streepje zou zijn, hahahaha! Maar bedankt, ben nog wel erg angstig maar ook zo fijn dat ik nu weet waarom ik me anders voelde.. 
jij ook bedankt DjaDja! 
Net aan me schoonouders vertelt dat we zwanger zijn.. en straks langs m’n eigen ouders.. mooiste vaderdag cadeau kunnen ze denk ik niet krijgen.

Terug
Bovenaan