Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
alleen maar leuk toch?!
Oh ik voel me misselijk. Pf niet normaal. Heb sensitesten besteld net. Ga ik dan misschien toch al eerder testen ? ?♀️ spannend
MienMa: Hele dikke knuffel voor jou!! Ik snap je gewoon namelijk zo enorm ?
Kriebelbeestje : Oh wat spanneeeend!! Wanneer ga je dan testen?
Bo-Belle : Ga je deze ronde ovulatie testen doen of laat je het eventjes? Wanneer is je NOD?
deze maand toch geen ovulatietesten djadja. Dacht dat ik precies in mijn vruchtbare dagen terug was gekomen, maar vanwege het vruchtbare slijm dat zich ineens anders gedraagt weet ik het niet zo zeker meer. Mijn nod weet ik altijd pas als ik vruchtbaarslijm heb gehad ook als die piek voorbij is dan weet ik dat ik daarna 14 dagen later ongesteld word.
Mijn cyclussen wisselen een beetje van 25 dagen tot 33. En vaak als ik in 't buitenland ben geweest volgt er een langere cyclus. Dus ik weet deze maand niet precies hoe 't loopt. Zoals ik me nu voel zou er prima nog een eisprong aan kunnen komen omdat ik alle bekende symptomen nog niet heb gehad, en ik dus ook wel eens langere cyclussen heb.
Of ik heb 't gewoon gemist deze maand omdat het allemaal net ff anders loopt. Maar ik denk eigenlijk dat mijn nod opschuift naar begin juli...