NOD 20/21/22/23 juni

O wauw erg mooi!
dat je het nu al voor je nod enzo aan iedereen verteld ? ik durf niet eens te testen voor mijn nod, bang dat het als het positief is niet goed blijft gaan. Helaas al een vroege miskraam gehad met 5+2.. hopen dat het bij jou allemaal goed blijft gaan! En hopen dat andere ook snel een positieve test zullen hebben ?

Bo-Belle : Snap ik! Ik hoop dat je het ontspannen tegemoet kan, deze ronde.. uiteindelijk heb je er geen invloed op (zeg ik ook tegen mezelf elke maand) Laten we hopen op goed nieuws voor ons! Liefste zsm.. ☺️❤️ las dat jij ook fotograaf bent, ik ook! Leuk zeg!! Ik las ergens dat je ook aan het temperaturen bent? 
SanneStar : Wat leuk gemaakt zeg!! En wat heb je dat snel gedaan! Of had je alles al in huis? Ook meerdere testen dan gedaan om cadeau te doen? ?
IK WIL NU OOK TESTEN ? Toch weer een stemmetje in mn hoofd die zegt “het is niet raak” 

Ik ben vlak na de testen (ja had er meteen 2 gedaan toen ik zag dat de 1e positief was) snel alles gaan halen met me vriend.. ik kan me mond niet houden.. en al zal ik dat wel kunnen zien ze het heel snel aan me.. hahahaha
lijstje bij de action gehaald en was alleen alles printen en op maat knippen.. 
tuurlijk heb ik ook me angst uitgesproken dat het nog mis kan gaan.. maar mocht dat het geval zijn dan heb ik wel steun van ze en hoef ik het niet alleen met me vriend te verwerken.
hoop zo erg dat jullie snel volgen! Kan ik lekker wat meer met jullie er over babbelen.. voel me namelijk ene kant best schuldig tegenover jullie omdat de meeste van jullie toch al best lang bezig zijn en het bij mij meteen raak is.. 

SanneStar dat hoeft toch niet haha, jij bent niet verantwoordelijk dat ons traject zo lang is ;) vind het ook gedurft van je om het meteen te vertellen zeg! Maar dat komt denk ik doordat er hier 2x een vroege miskraam is geweest (op nod en 1 dag na nod). Snap ook weer wel dat je het dan zou willen delen, en uiteraard beslist iedereen zelf haha :)
DjaDja klopt allebei haha! Wat fotografeer jij? Temperaturen doe ik vooral omdat mijn verkoudheid nog steeds niet over is en ik een lelijke hoest heb. Huisarts wilde even in de gaten houden of ik geen koorts krijg ivm longontsteking. Dus toen dacht ik, dan schrijf ik het ook maar voor mezelf op haha. Kleine moeite. 
Sta er opzich wel ontspannen in deze maand, zou het alleen zonde vinden als ik het gemist heb door het reizen. Maar ergens heb ik het idee dat het nog komt en ik gewoon een lange cyclus tegemoet ga. Nouja, mag ook wel weer eens. Laatste keer was december, daarna alleen maar korte cyclussen gehad. En dan mag ik met max 33 dagen niet eens spreken van lang natuurlijk. Maar vergeleken met 25 of 26 is het langer ;) 

Bo-Belle: nee snap ook wel dat ik niet verantwoordelijk voor jullie traject ben maar kan best snappen dat sommige denken: ja hoor die komt net kijken en t is meteen raak, dat t oneerlijk is..
hoop dat je nog je sprong krijgt en dat het raak gaat zijn voor je! Vooral door wat je toch hebt mee gemaakt op je vakantie.. 
ik heb even berekend hoelang ik nu zwanger ben, en uitgaan van me eerste dag van de laatste menstruatie (16mei) ben ik nu 4+4.. dus denk toch snel maar alles kijken qua verloskundige enzo.. vind het zo spannend.. is natuurlijk ook allemaal nieuw.. wist echt niet dat je ook zoveel moest regelen enzo.. hahaha.. dus mochten jullie tips/advies hebben waar ik echt rekening mee moet houden enzo hoor ik t heel graag! 

SanneStar: bedoelde het absoluut niet rot maar meer uit eigen angst wat ik zou hebben dan ? maar 4+4 dan ben je toch al over je nod? Je rekend vanaf je ovulatie 2 weken en voor je ovulatie maakt niet uit of dat 5 weken of 1 week was, je krijgt er dan maar 2 weken bij. Of was het toch al 4 dagen over je nod?

Nee word gerekend vanaf 1e dag laatste menstruatie en ik heb een cyclus van 5 weken dus zit nog voor me NOD.
En weet dat je t niet rot bedoelde hoor.. maar idk.. vind t moeilijk voor jullie dat het bij mij raak is en sommige van jullie al zolang bezig zijn.. voelt oneerlijk tegenover jullie.. 

Tuurlijk is dat soms rot voor ons, maar het is wel súper leuk voor jou! Ik zoek zelf bewust de 1e ronde 1e kindje topics niet op, want te veel van dit soort nieuws is heftig, maar dat hoort er ook bij :)

Terug
Bovenaan