NOD 20/21/22/23 juni

@SanneStar nou fijn hoor, gefeliciteerd! Ik weet het, ik reken ook nog nergens op maar ik vind het wel 'bijzonder' om een 2e streepje te zien ? we hadden tegen elkaar gezegd dat ik eerst maar weer eens ongesteld moest worden (net pcos vastgesteld) dus we wachten het gewoon geduldig af ? 

Ik ben uiteindelijk enorm ongesteld geworden. Gelukkig kan ik het goed loslaten ❤️ gefeliciteerd voor iedereen die deze ronde zwanger is.. wij geven het de tijd ✨

Djadja Balen! Maar je hebt wel duidelijkheid. Ik heb gisteren 1 dag voor NOD negatief getest helaas. Alleen geen menstruatie begonnen vandaag. Wel de hele dag buikpijn dus ik verwacht dat het morgen wel op gang zal komen.. ?

Jammer dames! Had zo gehoopt dat jullie gezellig in de uitgerekend feb2020 zouden komen! Sterkte er mee en niet opgeven hè! Ook bij jullie is het een x raak! ❤️

SanneStar zo denk ik er dus ook over! Kleine moeite maar voor meiden die moeilijk zwanger kunnen raken zooo belangrijk. Werkt dat echt zo met een tweeling of is dat meer een gevoel dat je hebt?
DjaDja jammer zeg maar wat fijn dat je er zo posiitef instaat. Volgende maand weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen ❤️
Zeeuws-meisje een kleine voorzichtige gefeliciteerd alvast! Hopelijk over een paar dagen een knaltest.
Mijn NOD is pas over 5 dagen. Ik wacht 'geduldig' af ?

Even een paar dagen niet geschreven. Lijkt er toch op dat ik ongesteld geworden ben helaas. Mijn symptomen heb ik dus waarschijnlijk in mijn hoofd gehaald ofzo. Had toch 1 juli al een afspraak bij de gynacoloog omdat mijn cyclus zo wisseld. We gaan het zien waarschijnlijk door naar de volgende ronde. Hopelijk komt er niks geks uit de bij de gynacoloog. Succes allemaal en ik zie jullie weer in een volgend topic. ? hopelijk allemaal snel in het zwanger zijn forum ?

sandra: vaak is je hcg wel hoger bij een meerling.. maar ik weet niet.. t zal me niets verbazen als ik een 2ling zal dragen.. het komt ook voor in de fam. Van mijn vriend en ook in die van mij.. me buik is ook al verandert.. en die extreme moeheid.. pffff.. begin het idee wel steeds meer te accepteren.
hoop voor jou snel een positieve test, wachten duurt lang hè! 
Wilkindje: ahhhh balen zeg! Succes de volgende ronde! ❤️❤️

Terug
Bovenaan