NOD 20/21/22/23 juni

Sandra vdp: dat klopt wel alleen is mij nod zaterdag pas ? ik durf eigenlijk niet zo goed om vroeger te testen, liever als hij na mijn nod nog uitblijft pas, maar stel dat de ovulatietest wel positief is dan durf ik misschien wel ? ben gewoon bang dat het niets is of ik alsnog ongesteld word en dan wil ik het liever niet nu zeker weten. 
SanneStar: ik duim echt voor je dat het allemaal goed blijft gaan en je zondag nogsteeds een goede positieve test in handen hebt ☺️ Was dit weer een early of een gewone? En als het early was was deze dan nog knal? Wanneer kwamen ze van moeders voor moeders bij je? Veel vragen sorry ? leef gewoon erg mee.

Heftig  sannestar 

Hier vanmiddag 2 uur buikpijn gehad klag  haast  krom van pijn! Nu wer over alleen lage rugpijn en mn borsten! Vanavond mar uitrebreid bad nemen ben benieuwd of zo ong word! Kword steeds banger van wel

Heb net toch maar uit paniek me vk gebeld en ze heeft me gerust gesteld.. mocht het veranderen (veel pijn en bloeden of 1 van de 2) dan moet ik meteen bellen.
was dit keer een Kruidvat 2v5 had er nog 1 over van januari (schijn zwangerschap) en hij knalde niet zo als die early maar zeker wel een duidelijke streep geen licht streepje.. heb nu alleen nog 2 normale van de action liggen die ik zondag en denk di of woe doe.
moeders voor moeders komt morgen ochtend 09:15 en ga die vrouw toch voor de zekerheid vertellen wat er is gebeurt mocht t toch mis gaan dat ze op de hoogte is.
(Hier foto er bij van de test van gisteren en mochten jullie toch interesse hebben naar het bloed verlies die ik gehad heb, daar heb ik ook een foto van)

SanneStar: wauw dat vind ik toch ook wel een knaller hoor, teststreep is donkerder als de controlestreep ? hopen dat alles goed blijft gaan, waarschijnlijk gewoon wat laat innestelingsbloed. Ja beste maar eerlijk zijn maar neem aan dat die test ook wel goed komt dan morgen. 

Zie dat ie op de foto toch donkerder is dan als ik hem zelf nu zo zie.. hahaha
ja wat zo eng was is dat het echt een soort van bloed propje was.. beetje een bloed slijm propje.. heel raar.. was het echt een druppel dan was ik denk ik niet zo in paniek geraakt.. 
weet wel dat ik gelukkig niet de enigste was die in paniek was.. me vriend stond te janken.. had me moeder meteen aan de lijn hangen via FaceTime en stond ook te janken.. me moeder heeft zelf een miskraam gehad toen ze in verwachting was van een 2ling.. mijn broer is blijven zitten maar zijn broertje/zusje niet.. mijn moeder verloor eerst ook een propje en toen daarna ging het echt stromen.. dus ze dacht natuurlijk ook meteen het ergste en appt me al de hele dag hoe t gaat en of er al meer bloed is.. 

Nu voelt het toch opeens allemaal wel heel echt hoor na een bezoekje van moeders voor moeders.. weer een knaltest gehad (deze test heeft meer hcg nodig) 
zo leuk dat je allemaal boekjes krijgt en een wikkeldoek voor je kindje.. 
omdat ze 1juli een zomer stop hebben van 3 weken begin ik pas 30 juli tot 3 sep (als ik dat volhoud, mag stoppen wanneer ik wil)

O wauw SanneStar! Wat een geweldig mooie test ☺️ Stelt je vast ook mega gerust na gister. Wat maak jij snel hcg aan dan, of wellicht toch 2 als je nod gister pas was ?

Terug
Bovenaan