NOD 20/21/22/23 juni

Nou zal me het wel in me hoofd halen ofzo allemaal.. hier een negatieve test, nu maar echt wachten tot na het weekend. Mijn piek was 07-06 en heb het idee dat hij in de nacht van 08-06 op 09-06 gesprongen is.. misschien te vroeg maar met de krampjes en aftersun afscheiding dacht ik stel je niet zo aan en test gewoon ? mag nu wel doorzetten dan als het echt niet zo is... misschien te vroeg maar bah, niet leuk.

Ik kon het vanmorgen ook niet laten.. Sinds gisteren ineens hoofdpijn, meer buikpijn en gevoeligere borsten. Mijn NOD verwacht ik zondag. Nou had ik nog een losse ovulatie test liggen, die heb ik gebruikt. Maar helaas negatief. Ik denk dat ik toch maar gewoon tot zondag moet afwachten en een normale zw test doen indien nodig. 

Ja sta er ook van te kijken dat ik al zoveel hcg heb.. miss toch een meerling?? En indd heel fijn om toch te zien dat t allemaal nog goed zit.. stelt me echt gerust.
En wat naar voor jullie! Hoop toch snel indd dan een positieve test of dat jullie ongesteld worden want dit is 10x nix al die onzekerheid! Bah! Sterkte meiden! ❤️

WilKindje geduld is een schone zaak. Ik heb er helaas ook te weinig van. Mijn NOD is pas volgende week en ik zit nu al de dagen af te tellen ;-) Inderdaad gewoon binnenkort weer testen en hopen dat die stomme menstruatie uitblijft!
SanneStar wat een heerlijk positieve test zeg! En leuk dat je moeder voor moeders gaat doen, dat wil ik ook heel graag zodra het bij mij raak is.

Mooie test SanneStar! Jij had ook getest voor je NOD toch?
Ik deed vanmorgen een test (zonder ochtendurine) en er kwam binnen de afleestijd een heel vaag 2e streepje! Hij zat er nog niet toen ik 'm uit de verpakking haalde, alleen mijn NOD is pas dinsdag denk ik. Ik had 10 en 11 juni een positieve ovulatietest ?

Zeeuws-meisje Dat is al vroeg! Dan feliciteer ik je bij deze alvast voorzichtig! HCG verdubbeld iedere 2 dagen. Dus die streepjes zouden vanzelf donkerder moeten worden. 

Sandra: ja ik wou hier graag aan mee doen omdat ik ook niet wist of het bij mij wel zou lukken door cysten op eierstokken.. en help graag altijd andere dus dit is echt iets voor mij! En als je dan hoort hoeveel urine ze nodig hebben, een heel zwembad vol en daar halen ze 1 schoenen doos aan poeder van over voor t medicijn.. zou mooi zijn als elke vrouw hier aan mee zou doen ookal is t bijv. Maar 3 weken i.p.v. 10 weken. T is een kleine moeite ook.. plassen doe je toch wel dus t opvangen voor hun is dan maar een kleine extra handeling.
mevrouwtje: hahaha ik vind het idee helemaal nog niet leuk, 1 is genoeg.. hahaha ? we gaan er 6juli achter komen..
zeeuws-meisje: ja 4dgn voor me NOD en meteen een knal test (early test) maar een streep is een streep hè! Wel zal ik indd over 2 a 3 dagen nog eens testen.. en wil je niet bang maken maar weet als je zo vroeg test het nog enger is omdat het vaak op je NOD toch fout gaat.. dat was en is nog steeds toch best een angst.. ben nu pas officieel 1 dag over tijd.. hou hier rekening mee zodat als t gebeurt de klap iets minder hard is.

Terug
Bovenaan