Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mienma ohh nog spannend dus kan nog elke kant opgaan! Wanneer ben je van plan wel te testen??
Kriebelbeestje hou ons op de hoogte! Hoop dat je gewoon innestelingsbloeding verliest! Al zal ik geen idee hebben hoe dat er uit ziet en hoeveel t kan zijn.. maar hoop t zo voor je!
Nod donderdag/ vrijdag maar ben zo onregelmatig dat ik het niet weet. Van 38 tot 134 dagen dus ja... goede vraag wanneer. En positieve test op 6-7 juni
Kriebelbeestje, hoeft niet meteen ongesteld te betekenen hoor! Na een dag of 5/6 zou je prima een innesteling kunnen hebben.. Maar dat is lastig beoordelen vanaf een scherm ik hoop het wel heel erg voor je!!
Hoe oud/jong zijn jullie eigenlijk? Ik ben bijna 32 en mijn partner is 39.
Hoelang al een relatie? We zijn nu 5.5 jaar bij elkaar en wonen bijna 4 jaar samen.
Wat doen jullie in ‘t dagelijkse leven? Ik ben fotograaf en schrijver en werk als zzp-er voor verschillende opdrachtgevers.
Hoeveelste ronde? Ik ben gestopt met tellen gok ronde 18 ofzo. In juli 2028 gestopt met de prikpil, na 4 maanden ongesteld en sindsdien bezig voor een kindje (de ene maand drukker dan de ander)
Wat leuk jullie verhalen allemaal te lezen zeg!! En zo uitgebreid ook, daar ben ik zelf niet zo van hoor ☺️ wie van jullie gaat morgen testen?
Hoe oud/jong zijn jullie eigenlijk?
Ik ben 33 en mn vriend 32 )
Hoelang al een relatie?
9jaar ❤️
Wat doen jullie in ‘t dagelijkse leven?
ik werk als kapper & fotograaf
Jep, ongeveer wel ja. Want stel je basiswaarde hcg is 2, en het verdubbelt per 2 dagen dan duurt het ff voor je op een waarde bent die je zou kunnen testen.
Met een gevoelige test kán je natuurlijk wat eerder oppakken. En je kán misschien sneller hcg aanmaken... Maar dat is niet echt te voorzien natuurlijk. Dus om teleurstellingen te voorkomen zou ik wel echt even wachten met testen