NOD 20/21/22/23 juni

Ik wil ook zo graag testen... zit nu op 26... maar 2 redenen waarom ik het niet doe. Onregelmatige cyclus en ik voel alleen wat druk op mijn baarmoeder. 

Alsnog vind ik de dagen zo langzaam vooruit komen...

En hoeveel dagen duurt je cyclus mienma?
en ja de dagen gaan zo langzaam.. pffff.. als ik kon slapen tot donderdag dan had ik t gedaan ?
Zit zelf vandaag op dag 31 van de 35.. kan best zijn als ik morgen wakker word en denk stel de test nog een dag uit dat ik t doe.. maar of t gaat lukken?? Heb echt opeens test drang.. voelde me ook net een puber bij het kopen van de test.. en meisje van de kassa keek me ook echt aan van: succes meid.. 

Hoe oud/jong zijn jullie eigenlijk? Hoelang al een relatie? Wat doen jullie in ‘t dagelijkse leven? Hoeveelste ronde? 
Vind t altijd leuk om toch een beetje iets te weten van de mensen waar ik mee klets..
ben zelf 27 en me vriend 36 hebben elkaar vorig jaar begin aug leren kennen via een gemeenschappelijke vriend.. hij had al over me gehoord & was ook al een paar x met die vriend mee gegaan maar elke keer als hij dr was, was ik dr niet. Toevallig was ik met een vriendin in de buurt en kwam die vriend tegen.. verveelde ons en maar besloten om met ‘m mee te gaan om ergens wat te roken.. en daar was mijn (toen nog niet) vriend.. bleek dat ie al steeds naar me keek en had niets door.. hij had me snel via Facebook toegevoegd en toen is t balletje gaan rollen.. eerst elke keer afspreken en voelde al snel goed.. midden aug heeft ie me mee genomen naar een super deluxe hotel (bubbelbad, sauna enz in onze kamer) super leuk gehad en klikte ook erg goed.. eind aug samen besloten om samen gewoon er voor te gaan, wou dit graag ook duidelijk weten want ging begin sep 2 weken op vakantie en wou weten of ik gewoon alles kon doen of niet. Met de kerst vakantie zou t de bedoeling zijn geweest dat ik 2 weken bij hem zou zijn.. en ik zit er nog steeds.. hahaha, ja jullie zullen wel denken wat gaan jullie snel.. maar t voelt gewoon goed en vertrouwd.. waarom wachten als we nu al beide zeker weten dat dit het voor ons is.
Erg nieuwsgierig naar jullie verhaal! :D

SanneStar: ik ben zelf 25 en mijn man word maandag 25, we hebben elkaar via tinder leren kennen en zijn inmiddels al voor ons 5e jaar samen. Vorig jaar 1 augustus getrouwd, 1 september dan gestopt met roken ? en 1 oktober gestopt met de pil. Ik had al heel lang een kinderwens maar mijn man wilde nog even wachten, ivm school enzo. Ik werk zelf al 4 jaar, ik ben persoonlijk begeleider in de gehandicaptenzorg ☺️ Mijn man zit in de ICT. 
Het heeft best wel lang geduurd voor ik weer ongesteld werd na de pil en bleef erg wisselend in cyclus, tussen 24 en 53 dagen, nu de eerste ronde echt het idee dat het kan, 07-06 de smiley en het erg gezellig gemaakt 06-06 en 08-06 geen idee dat ik ook bijna vruchtbaar was toen ? nu wachten voel wel vanalles maar kan ook niks zijn ?
lang verhaal ?

Mijn cyclus duurt tussen de 26 en 32 dagen 

Ik ben 28 en mijn vriend is 30 (morgen 31 haha). Ben 1 januari 2018 gestopt met de pil. Eind september zwanger geworden, eind oktober een miskraam gehad. Gebloed tot december. Sindsdien weer aan het proberen. 

Ohh wat leuk wilkindje dat jullie elkaar zo hebben leren kennen! En knap dat je gestopt bent met roken, cold turkey of langzaam stoppen (minderen)? 
Ik ken t hoor van alles voelen maar niet weten wat t nou is.. is t eigenlijk wat.. hoort het bij zwanger zijn.. hahaha echt herkenbaar! 
Was zelf vergeten om er bij te zetten wat mijn vriend en ik in ‘t dagelijkse leven doen, hij is zzper in de electra en ik werk in de horeca als serveerster.

Hoe oud/jong zijn jullie eigenlijk?
Ik ben 31 en mijn vriend 32.
Hoelang al een relatie?
12.5 jaar een relatie
Wat doen jullie in ‘t dagelijkse leven?
3 dagen werken in de kinderopvang.  1 dag in de week naar school voor een studie.
Hoeveelste ronde?
Ronde 7 en mei 2018 gestopt met de pil. Dus al een jaar bezig 

Oh nee..... net sprong ik een paar keer op de grond en voelde wat lopen. Zag ik een beetje bruin roze afscheiding. Ik raak gelijk in paniek want denk gelijk dat ik ongesteld ga worden... ? wat nu... ? Zal ik ongesteld worden? Zit op dag 35

Terug
Bovenaan