NOD 20/21/22/23 juni

Ene moment honger andere moment misselijk.. zin in heel veel zoute dingen.. krampjes/steekjes in me onderbuik en in de buurt bij me rechter eierstok.. melkachtige afscheiding.. heel emotioneel kan al janken om de kleinste dingen.. hoofdpijn.. slaap anders.. pff hele waslijst dus en zal vast nog wel wat vergeten zijn..
voel me niet zwanger maar ik heb t gevoel alsof me lichaam het me duidelijk wil maken.. kan t niet echt uitleggen..
dus het is indd raak of me lichaam houd me voor de gek.. dat gaan we hopelijk snel genoeg zien.

Hahaha Sanne Star ik moet wel een beetje om je grinniken (niet slecht bedoeld!) spannende tijden hè?
Ik ben ook een test-junk dus ik snap hoe je je voelt. 9dpo is erg vroeg, dus het zou zomaar negatief kunnen (b)lijken. Maar misschien dat je het daarna weer even kan parkeren. Want heb het idee dat je er helemaal in opgaat haha. 

Man man man.. ik word gek van mezelf.. nooit geweten dat de eerste ronde zo spannend zal zijn.. had ook pas op me NOD willen testen maar helaas.. ik ben een zwakkeling (zo voel ik me tenminste).
denk dat ik als ik niet zwanger ben er volgende ronde er beter mee om kan gaan.. 
en als t dan ook niet zo is dat ik maar snel mag bloeden! Hahahaha die onzekerheid maakt me gek! 

Spannend idd. Ik zag straks een beetje  rozige afscheiding , ik hoop dat dit een goed teken zal zijn.
Alleen wel vroeg of niet??? 7 juni positieve ovulatie test. 

SanneStar, ik heb deze symptomen deze maand ook!! Vooral heeeeeel emotioneel.. heel bizar! Gisteren meegeweest naar een opendag van het werk van mn stiefvader en kon al janken bij zijn glunderende gezicht! ? En die afscheiding heb ik deze ronde ook.......
Maar heb al zo vaak gedacht dat het raak was dat ik niet meer eerder ga testen ❤️
Jij wel? 

DjaDja: Pas me eerste ronde dus ik ga morgen gewoon testen.. me gevoel zegt t en besloten de eerste x naar me gevoel te luisteren. 

Terug
Bovenaan