NOD 20 t/m 27 september

He meiden, bedankt voor jullie felicitiaties!

He Roos, net na de eisprong had ik eigenlijk helemaal geen "gevoel" zeg maar. Maar een dag voor het testen had ik echt zoiets van "volgens mij ben ik  zwanger", dus heb meteen de volgende dag een test gedaan en ja hoor. Maar heb dus niet ver van te voren dat gevoel gehad. Had het idee dat het 2 kanten op kon.

Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn!

xx Luna

Hoi meiden,

Hoe gaat het hier? Nog meer dames die getest hebben?

Ik had vanmiddag een positieve test!!!

Liefs,
Sara

Nou Sara, ik las het net op je andere topic.

Nogmaals van HARTE GEFELICITEERD!!!

Ik hoop dat er veel meer van ons positief mogen testen!

Liefs,

Twinkel3

En zijn er hier al dames die wat denken te voelen??
Stiekem denk ik soms al van wel, al slaat het nergens op want bij mijn zoontje had ik met 6 weken pas de eerste verschijnselen.

Hier nog geen verschijnselen. Wel af en toe een steek in de onderrug wat waarschijnlijk wel te maken heeft met een naderende ongi.

Nog een paar daagjes. Spannend he?

Wat mij betreft mag het nu wel zover zijn. Ik zou het ook wel fijn vinden om te weten of min lichaam weer natuurlijk een menstruatie opwekt. Dat denk ik wel want ik heb voor mijn gevoel wel mijn eisprong gevoelt. Dit had ik ook voor ik met de pil begon.

Maar zo kan ik nog wel even doorgaan hoe spannend het is en hoe onzeker je wordt van wachten maar dat doe ik maar niet.

Gr. Joyce (NOD 25-09)

Het wordt weer spannend hè meiden. Morgen is dag 28 voor mij. De afgelopen keren werd ik op dag 30, 29 en 28 ongesteld. Ik ga dus morgen nog niet testen en wacht gewoon nog een paar dagen af.

We zullen zien!

Liefs,

Twinkel3

Spannend dames. Hopelijk zitten er een boel positieve testen tussen.

Groetjes,
Sara

Helaas zijn de RD's vanmorgen gekomen en gaan we de 9e ronde in.

Hoop voor jullie op beter nieuws!

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan