NOD 20 t/m 27 september

Hoi meiden,
Heb alle namen nog ff langs gelopen en bijna iedereen zit in de 1e of 2e ronde. Wat toevallig. Stars, Mamaron, Miep en Mamaroos, ik welke ronde zitten jullie?

Joyce, vervelend is dat als je door omstandigheden weinig kans krijgt om te klussen. mijn vriend werkt in ploegendiensten en ik werk parttime dus soms zien we elkaar maar een paar uur in de week. Maar als jullie dinsdag geklust hebben, maken jullie nog wel kans. Wat betreft de vruchtbare dagen na je eisprong betreft, dat is ook alleen 1 dag aangezien je ei maar 24 tot max 48 uur vruchtbaar is.

Zijn er verder nog meiden met al iets van kwaaltjes?

Ik heb al vanaf 2 dagen voor mijn eisprong ovulatiepijn gehad en dat heeft 9 dagen aangehouden. Normaal heb ik dat maar een dag of 5 in totaal. Verder heb ik erg gevoelige tepels en al 5 dagen steken en krampjes onder in mijn buik. We hebben ovulatietesten gebruikt omdat ik de laatste maanden zulke rare cyclussen heb gehad en ik weet dat we op het juiste moment geklust hebben. Ik werd wel heel erg zenuwachtig van het testen omdat hij heel lang niks aangaf, maar als ik geen ei zou hebben gehad, zou ik een afspraak gaan maken bij een gyn. Nu wacht ik tot eind november, begin december met bellen. Dan zijn we alweer een jaar bezig. :eek:( Nog 5 dagen wachten tot mijn nod. Pfff, wat kan de tijd toch langzaam gaan.....

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Ik zit nu ook in mijn wachtperiode. De klusdagen zitten er weer op.
Mijn cyclussen waren dit jaar tussen de 26 en 35 dagen. Volgende week zondag (23 september) is dag 28. Een spannende tijd dus weer! Als ik op dag 30 nog niet ongesteld word, dan begin ik wel hoop te krijgen denk ik.

Oh ja, wij zijn  bezig voor  ons 1e kindje en zitten in de 8e ronde.

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,
alles goed? al iets nieuws te melden?
Ik zit nog op de wachtbank....

Groetjes,
Sara

Ha meiden.
Ik verwacht de NOD op de 20e...
Zit flink in de zenuwen, voel vanalles...
Grotere borsten, opgezette buik, moe, duizelig, vreemde smaak, veel witverlies...
We hopen volgende week een midweek weg te gaan, wil daarom tot maandag wachten met testen, dat lijkt me een goed begin voor de vakantie. Als het neg is snel vergeten door afleiding, en als pos is, lekker genieten en dromen samen...
Het zou ons tweede kindje worden, de oudste is bijna 2 en we zijn al weer anderhalf jaar bezig...
Spannend dus... Ik hoop met jullie mee!
Tot gauw!
J26

He meiden, ben hier niet zo vaak te vinden omdat ik meer op andere topics zit, maar wou wel even vertellen dat ik vanmorgen een test heb gedaan en...........

ZWANGER!!!!

Ik kan het gewoon niet geloven, al in de 2e ronde en dat met mijn 39 jaar... Had dat echt nooit verwacht.

Hoop dat jullie aankomende periode een positieve test in handen houden.

Hier zijn de glitters:

xx Luna

Hoi J26, spannend!!!! Een boel symptomen!!

Ik ben oko erg zenuwachtig. Naarmate mijn nod dichterbij is gekomen, desteminder kwaaltjes ik heb. En vandaag zelfs helemaal niks meer.... Begin me toch een beetje zorgen te maken.

En de rest, hoe gaat het met jullie???

Liefs,
Sara

Ho Luna,
Van harte gefeliciteerd!! En heerlijk snel!!! geniet er vaan vol op van!

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Het wordt weer een spannend weekje voor een aantal van ons!
Ben erg benieuwd voor iedereen.
Ik ben wel al een paar dagen ongeloooooooflijk moe, alsof ik 20 km. heb hardgelopen, nee erger zelfs, dat ging een paar maanden geleden nog wel. Zodra we hebben besloten dat we voor een tweede gaan, heb ik mijn goeie voornemen om de halve marathon te gaan lopen in oktober direkt laten varen. Slap he?

Sara, ben jij de eerste die kan gaan testen? Hou je de spaaning nog vol?

Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan