NOD 20 t/m 27 september

Hoi Gwen,
Ik zou eigenlijk pas donderdag moeten testen, maar ik denk dat ik morgen ga testen. Ik ben zo nieuwsgierig.  Hahaha.

En jij? Al een datum geprikt om te testen?

Liefs, Sara

Ja Sara doe dat maar, ik ben wel nieuwsgierig hoor. Ik hoop het echt voor je!
Bovendien is morgen toch al je NOD-dag?
Misschien voor de zekerheid direkt morgen vroeg testen, dan is het geconcentreerder,en dan weten wij het eerder         (hee, dat gaat gemakkelijk met zo'n tekentje!)
 Nou, suc6 he,
Liefs Gwen.

O ja, ik had je laatste vraag nog niet beantwoord; ik ga proberen  niet voor de 25ste te testen, want ik heb mezelf een paar maanden geleden helemaal gek zitten maken,en werd toen dezelfde dag van de test  nog ongesteld.
Als ik nou kan wachten tot een paar dagen na m'n NOD is de teleurstelling misschien wat minder.Lukt natuurlijk nooit maar ja, zucht....
Liefs Gwen.

Hahaha, oke Gwen omdat jij zo nieuwsgierig bent, ga ik morgen testen. Ik test trouwens alleen 's morgens. toch iets meer kans.

Mijn verstand zegt ook om tot na mijn nod te wachten, maar ik kijk wel hoe lang ik het volhoud.

Liefs,
Sara

Nou, het is dus weer spannend voor een aantal van ons. Mijn NOD is op zijn vroegst aanstaande zondag en ik begin me al weer af te vragen of...

Sara, ik zal flink voor je duimen dat je positief test morgenvroeg.

Enne, Luna, GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat we je snel mogen volgen!

Liefs,

Twinkel3

LUNA meid proficiat!
Wauw........ik wens je een hele fijne zwangerschap, zonder al te veel kwaaltjes/
Had ju nu eigenlijk voor jezelf een voorgevoel?

Mijn NOD is di, maar ik ga ma tetsen. Bij mijn zoontje had ik op mijn NOD een positieve test...en een hele dikke positieve....
Bij mijn eerste zwangerschjap had ik overigens geen klachten! Dus als je niets voelt zegt dat niets...

Succes allemaal!

DiT is overigens voor ons ook pas ronde 2!
Roos

LUNA meid proficiat!
Wauw........ik wens je een hele fijne zwangerschap, zonder al te veel kwaaltjes/
Had ju nu eigenlijk voor jezelf een voorgevoel?

Mijn NOD is di, maar ik ga ma tetsen. Bij mijn zoontje had ik op mijn NOD een positieve test...en een hele dikke positieve....
Bij mijn eerste zwangerschjap had ik overigens geen klachten! Dus als je niets voelt zegt dat niets...

Succes allemaal!

DiT is overigens voor ons ook pas ronde 2!
Roos

He Dames,

De spannende dagen komen er weer aan, ik zal voor jullie duimen hoor.
Voor mij duurt het wachten nog ff iets langer mijn NOD is 27 sept.

@ Luna, feficiteerd!!!!!!

Terug
Bovenaan