nod ,22,23,24,,.. sept????welke meiden hebben dan ook hun nod

A

Anoniem

Guest
hoi hoi\

ik weet absoluut niet waarneer mijn nod is, maar als ik een betje het gemiddelde van 28 dagen aanhoud dan heb ik 23 september mijn nod.......

nu lijkt het me leuk om met meiden te kletsen die dan ook in die beurt hun nod hebben, dan kunnen we elkaar op de hoogte houden en voor alkaar duimen....

groetjes tobi

HI,

Nou als het goed is..dan heb ik mijn NOD de 21e...
Mag ik ook in het rijtje..hihi

Eigenlijk weet ik het ook niet helemaal precies..omdat de namelijk de eerste maand is nadat ik gestopt ben na de pil..Dus 1e ronde..en jij?

Liefs

Hoi Tobi

Ik zit er eigenlijk een beetje tussenin. Ik hoor niet bij die meiden van 16 september, maar eigenlijk ook weer net niet bij jou... Mijn nod is 18,19 of 20 september. Ik weet het niet precies, maar denk dat ik de 18e ga testen want dat is mijn verjaardag.

Ik zal in ieder geval voor jou duimen, zou leuk zijn na zo'n moelijke tijd.
Veel liefs Annet

Hoi hoi,

Ik weet eigenlijk ook niet precies wanneer mijn NOD is, omdat ik een maand geleden nog een spiraaltje had en daardoor helemaal niet meer ongi werd, maar als ik af ga op een vaag volgens-mij-zou-ik-nu-ongesteld-moeten-zijn gevoel dan is mijn NOD zo rond de 20e. Moet ook haast wel, want dan is dat spiraaltje er ongeveer een maand uit, dus veel later kan het nooit zijn. (hoop ik). Dus ik zou het ook wel leuk vinden om hier een beetje mee te kletsen. Vind het namelijk toch wel een beetje spannend worden!

xHes

hallo meiden,

mijn NOD is 26 september, ik dacht eerst 24 september maar mijn ei was twee dagen later!

spannend allemaal!!!

liefs Wilma

hoi hoi,

die van mij is 21 september.....denk ik....zoooow spannend.....nog 8 dagen wachten.....

weet iemand of je eigenlijk ook de innesteling kan voelen??

liefs bri

Hoi allemaal,

Mijn NOD is 24 september. Voor mij extra spannend deze maand omdat ik met mijn NOD niet thuis ben. Ik ben op  kraamvisite bij mijn nicht in Londen en kom pas maandag de 26e weer thuis bij man en kinderen. Misschien ook wel goed, ben ik zo druk dat ik waarschijnlijk geen tijd heb om me druk te maken (hoop ik dan maar).
 En Bri of je de innestelling kunt voelen? Geen idee, ik weet wel dat ik  daar drie keer niets van gevoeld heb. De eerste zwangerschap weel wat bloedverlies, maar dit hoeft dus ook niet perse en dit bloedverlies was pas na mijn NOD.

Groetjes Juup

Die van mij is 23 september....!!! Spannend hoor! Iedereen zijn ei is waarschijnlijk al geweest, dus nu weer +/- 10 dagen wachten. Duurt altijd zo lang he?! Het mag van mij nu wel een keer raak zijn maar ja.....

groetjes Kim
ronde 11, 1e kindje

Terug
Bovenaan