nod ,22,23,24,,.. sept????welke meiden hebben dan ook hun nod

hi annet,

dat zou inderdaad leuk zijn, ik hoop het voor je en zal voor je duimen.

liefs Jolanda

Hallo allemaal!
Ik denk dat ik ook wel in het rijtje thuis hoor! De zoveelste... Waarschijnlijk heb ik mijn NOD dit weekend, maar het kan ook gerust een week later zijn. De ene keer ben ik na 5 weken ongesteld, de andere keer na 8! Maar ik ga maar van dit weekend uit.
Natuurlijk hoop ik zwanger te zijn (wij zijn nu 4 maanden aan het klussen), maar aan de andere kant moet ik het eigenlijk niet hopen, want ik heb een week geleden ineens gordelroos gekregen (variant op de waterpokken zeg maar). Dit is  gevaarlijk voor zwangere vrouwen, dus... Maar ik wil zo graag zwanger zijn en de kans is klein weet ik al, want ik heb cystes op de eierstokken en daardoor kan het allemaal wat langer duren volgens de gynaecoloog! een dubbel gevoel dus!
Ik hoop voor jullie allemaal dat het raak is!!!
Groetjes Cindy

dag meiden die volgendweekend, of in die buurt hun nod hebben.

wie weet vanaf wanneer je zwangerschapsverschijnselen kan hebben, kan voelen...........

ik ben nu al drie dagen dat ik op sta ontzettend moe.......gelukkig ben ik nu vrij en kan ik dus nog even lekker doorslapen, maar nu is het elf uur en nog voel ik me moe... en ik heb hoofdpijn... ik kan me niet herinneren dat ik dit de vorige keer ook had toen ik zwanger bleek te zijn......mijn borsten gingen toen wat strakker staan en werden erg gevoelig, maar ik weet niet of ik me toen ook moe voelde.......

ach ja misschien voel ik me gewoon even niet zo lekker................................

maar ja..... wie weet dus wat voor een verschijnselen je kan hebben al voordat je je nod heb......

groetjes tobi

Hai hai,

mag ik ook op de lijst? Als ik het uitreken moet het op 23 september zijn!
We zijn sinds april bezig voor onze eerste. Ik ben half april gestopt met de pil en ik had, wonderbaarlijk, keurig een cyclus van 28 dagen. En dat terwijl ik al 15 jaar de pil slikte!
Maar ik ben sinds anderhalve maand tarwekiemolie gaan slikken en ik had ineens een cyclus van 21 dagen. Maar ik ga ervan uit dat het nu weer 28 daagjes zijn.  

Liefs,
Di Sliva

Hallo!

Mijn NOD is ook in deze periode, namelijk 24 september. Tenminste, als mijn cyclus gelijk blijft. Ik ben namelijk net gestopt met de pil en dit is dus nog maar de eerste ronde :)

Hoi Tobi,

tarwekiemolie schijnt een hele gunstige uitwerking te hebben op de vruchtbaarheid van de vrouw. Er zijn verscheidene vrouwen snel zwanger geworden na het slikken van tarwekiemolie (of het toeval is weet ik niet, hoor) maar ik dacht; kan het allicht proberen! Baat het niet, dan schaadt het niet. Als ik op google een zoekopdracht "tarwekiemolie" geef, komt er heel wat van uit.

Wat ik wel heb gemerkt, ik slik het anderhalf maand, is dat ik ineens eerder ongesteld werd dan uitgerekend maar ik had, voor het eerst, lichamelijk totaal geen last ervan. Geen buikpijn of rugpijn, helemaal niets. Dat was wel jofel!

Liefs,
Di Silva

Hoi hoi,

Ik heb mijn NOD de 22e. Tenminste als mijn cyclus weer netjes 28 dagen is, ben nu namelijk pas twee maanden gestopt met de pil en de eerste ronde precies na 28 dagen ongi geworden. Ik weet dus niet of dat deze maand ook weer gaat lukken...

We hebben niet heel netjes volgens het boekje om de dag geklust, dus ik weet niet hoe groot de kansen deze maand zijn. Maar het kan altijd he! Dus toch wel benieuwd...

we wachten af,

liefs Sterre.

Terug
Bovenaan