nod ,22,23,24,,.. sept????welke meiden hebben dan ook hun nod

Hoi allemaal,

mijn NOD is ook op de 23e als alles goed is, ook de eerste maand dat ik met de pil gestopt ben en ik weet het kan lang duren, maar van mijn eerste ook binnen anderhalve maand..... dus spannend!!!

groetjes

Hello! Ook mijn NOD is 23 september (ervan uitgaande dat mijn cyclus normaal verloopt, het wisselt nogal de laatste maanden) Spannend weekend dus volgende week! Cato

hoi hoi,

ook mijn NOD is rond 22 september, weet het niet helemaal zeker, ik ben net ander halve maand gestopt met de pil maar er vanuit gaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen, dus  +/- negen dagen  nog, ook al hoop ik het van niet.

sterkte allemaal, en laat die "duivels"maar eens weg blijven....

liefs Jolanda

Hoi allemaal,

Mijn NOD is rond 21 september.  Ik heb op 14 juli mijn laatste pil geslikt, toen ben ik 21 juli ongi geworden en daarna ben ik op 21 augustus ongi geworden daar zitten dus 31 dagen tussen als ik dat nu weer reken dan moet ik dus rond 21 septemer ongi worden. Wel spannend allemaal en dat te bedenken dat er nog meer zijn die rond dit tijdstip NOD  hebben. Ik ben pas met de 2e ronde bezig, maar het kan voor mij niet snel genoeg gaan. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar ik betrap me er zelf op als ik even achter de computer zit gelijk naar dit forum gaat om alle verhalen te lezen, omdat ik toch weer benieuwd ben hoe het met iedereen gaat. Nou ik heb genoeg geschreven en ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden.

groetjes,
Ilse    

hoi hoi

jeetje wat een bende meiden die dan ook ongeveer hun nod hebben........

spannend allemaal he.. ik merk dat ik nu meer op allerlei symptomen let dan voor de miskraam.... Je weet nu en beetje hoe het voelt om zwanger te zijn en wat ik toen voelde....

ik let vooral om mijn borsten omdat die iets groter en erg gevoelig werden, voor de rest had ik dezelfde klachten als toen ik ongi moeste worden, dus dat is lastig.......

ik ben er ook meer mee bezig dan voor de miskraam......... probeer het niet te doen.. maar het gebeurd van zelf... en als het nu nog niet raak is dan gaan we vrolijk verdere.. ik ga ook niet te vroeg testen .. vorige keer ook pas na 7 dagen overtijd gestest en dat wil ik nu ook weer doen....

ik heb nog een vraagje: voor wie van jullie is het de eerste en wie heeft al een kindje...........

enne wie voelt zich al anders??????

ik nog niet ik voel nog niets en zoals ik al zei , dat voelde ik de vorige keer ook bijna niet, dus daar heb ik weinig aan........dus we wachten maar...

liefs tobi

enne ik vind het wel leuk om hier met elkaar te kletsen   met de meiden die bijna tegelijk hun nod hebben....

hoi Tobi,

het zijn inderdaad veel meiden die ook hun ongi verwachten rond die datum.
is wel gezellig en kunnen we elkaar steunen....

ikzelf ben half augustus gestopt met de pil, en wij gaan voor ons eerste kindje.
het enige wat ik merk en dat voel ik al een tijdje is dat me tepels ontzettend zeer doen, kan niet eens meer een bh voor/om.
ja en verder soms beetje erg moe en misselijk, en veel moeten plassen.

dus afwachten maar........

hoelang zijn jullie al bezig? en hoeveelste kindje?

liefs Jolanda

hoi hoi

ik ga voor ons eerste kindje..

ik ben gestopt met de pil in april en was toen een keer ongi en daarna zwanger.... toen ging het dus mis nu daarna weer ongi geweest   en nu mag ik weer zwanger worden van de gyn.........

dus we zitten nu te wachten.......

tobi

Hoi hoi

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. We wachten nu al 9 maanden en 8 rondes. We worden het wel een beetje zat. Van mij mag het nu wel gebeuren. Maar helaas heb je het niet voor het zeggen. Mijn nod is zondag de 18e. Ook mijn verjaardag.......zou leuk zijn.......

Liefs Annet

Terug
Bovenaan