nod ,22,23,24,,.. sept????welke meiden hebben dan ook hun nod

De NOD komt voor de meeste van ons steeds dichter bij. Zelf moet ik nog vier daagjes wachten maar ik zag net op ons prive-NOD-lijstje, eat er morgen drie meiden zijn die hun NOD hebben. Spannend! Ik duim voor jullie.
Ben heel benieuwd of er al iemand is die al een voorgevoel heeft. Zelf heb ik een bepaalde berusting dat ik niet zwanger ben deze maand, maar laten we hopen dat dit gevoel niet klopt.
Groetjes Juup

Hoi Tobi

Je mag mij ervanaf halen hoor. Ik ben zlefs vijd dagen te vroeg ongesteld geworden!!!
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Voor alle andere meiden.....

Ik duim voor jullie (heb toch niets beters te doen nu hahahahaha)
Veel liefs Annet

jeetje wat spannend voro allemaal,

iki heb wel de buikpijn, houdt vocht vast maar (helaas, hihihi) nog niet se schoonmaakdrang, komt vaak pas op mijn werk, jammer, maar ik wacht geduldig af...

groetjes brenda

Hi Goedemorgen..

Normaal word ik altijd snachts ongesteld..daar kon je met de pil de klok op gelijk zetten..Maar nu vanacht ..nix..ik ging helemaal met spanning naar het toilet vanmorgen..Tuurlijk het zegt nog helemaal nix wat tis mijn 1e ronde,,maar wie weet..

Ik had al een te vroege test gedaan..Negatief natuurlijk..
Maar heb gezegd tegen mijn vriend, als ik niet ongi wordt..dan doen we zaterdag een test..dat is toch een redelijk limiet? 4 dagen na NOD

Nou we gaan duimen..

Terwijl ik dit zit te typen krijg ik een lekkere steek in mijn onderbuik

liefs

Spannend Sandra, ik ben benieuwd of je tot zaterdag kunt wachten met je test. Als je regelmatig bent moet je dan toch wel positief kunnen testen....

Zelf had ik vanmorgen wat licht bloedverlies. Zou begin van ongi kunnen zijn, het is mijn 25e dag en ik schommel tussen de 25 en 28 dagen. Het zet tot nu toe echter nog niet door.
Had ik me zo voorgenomen me niet gek te laten maken.... En nu zit ik natuurlijk toch al weer van zou het wel of zou het niet...
De vorige maand werd mijn man helemaal gek van mijn nerveus gedoe dus ik heb me nu voorgenomen om niets tegen hem te zeggen voordat ik iets zeker weet. Wel fijn om het dan nu even van me af te kunnen schrijven.

Sterkte allemaal met wachten en ik duim voor jullie
Juup

Terug
Bovenaan