nod ,22,23,24,,.. sept????welke meiden hebben dan ook hun nod

Hee, wat leuk, een prive nod-lijst.
Helaas ben ik donderdag al ongi geworden. 5 dagen te vroeg dus heb echt de kl*re in. Maar ja..........mijn nieuwe nod is 15 oktober, dus hoor hier even niet meer thuis.

Maarreee hoe gaat het met de rest????/
Ik ben heel benieuwd en duim heel hard voor jullie.
Ga nu weer even verder met verjaardag vieren. Wilde alleen even weten hoe het met jullie is.....

Liefs Annet

Ha meiden,

Ook hier is het best een beetje spannend. Vandaag of morgen m'n NOD. Nou heb, net als bijna iedereen hier geloof ik, al een week last van allerlei vage kwaaltjes, maar sinds gisterenavond heb ik toch vooral het idee dat m'n ongi eraan zit te komen. Mag niet klagen eigenlijk, is nog maar ronde 1, maar hoop toch stiekem dat 't wegblijft!

Allemaal heel veel succes de komende dagen, hoop dat we met z'n allen zwanger zijn!!!

xHes

hoi,hoi
wat leuk om te weten wie er rond de zelfde tijd
zit af te wachten
nou mijn nod is 22 sept dus meiden we blijven

gr voetbalgek

Mijn NOD was gisteren of eergisteren. Het is inderdaad een NNNNNNNNNNNNNNOD.
Vanmiddag een negatieve test en nu............................afwachten. En dat duurt zo lang.

Groetjes mama van jesse

Mooi dat lijstje Tobi!!! En nu maar duimen voor iedereen. Het zijn er wel veel!!! dus 100% halen we niet, maar hopelijk dicht erbij in de buurt (al voel ik nog helemaal niks bijzonders, dus de duivels komen vast wel weer.....)!

groetjes mij

Hé meiden,

Nou mijn NOD was vandaag, en guess what? Red devils all over teh place! Gats! Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen, hebben we wat te doen komende maand!

Jullie allemaal héél veel succes, zal voor jullie duimen!!!

xHes

Hier ook wat vage kwaaltjes (steken in mijn onderbuik en soms last van mijn onderrug, zomaar ineens misselijk worden), denk dat mijn lichaam weer moet wennen.. Mijn NOD is zaterdag, maar kan ook later of eerder worden, weet namelijk nog niet  wat mijn cyclus is  zonder de pil. Voordat ik begon met de pil was het zo tussen de 28 en 32 dagen.. Hopen dat dat zo blijft!! (Hopen dat het uitblijft :p)

Hoi meiden,

Nou weet ik niet precies wanneer mijn nod is. De 21e of de 25e. Ben
namelijk op 24 augustus met de pil gestopt en de 28e augustus was mijn
1e dag ongi. Moet het allemaal nog even afwachten. Momenteel heb ik wel
een pijnlijke buik en zere borsten. Dus ik denk dat ik deze week ergens
wel ongi wordt. Even afwachten nog.

Doegie.

Marje.

Terug
Bovenaan