nod ,22,23,24,,.. sept????welke meiden hebben dan ook hun nod

heeeeeeeeeeeeeeeeeee meiden

hoe gaat het ermee.

we zijn nu weer een paar dagen verder... nog ongeveer een weekje te gaan voor onze nod....

ik   heb nog geen rare klachten en voel me erg normaal..... dus ik weet het niet........

gisteren in een keer meer afscheiding     ,... cervixslijm?!?!? alleen dacht ik dat mijn vruchtbare dagen allang geweest waren... dus wat dat nu weer was...???   grrrrrr en de afgelopen vierdagen niet   kunnen klussen .....
ach ik weet toch nog niet hoe mijn cyclus is dus we zullen wel zien...

liefs tobi

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy

hier ik nog een keer

ik heb even een eigen lijstje gemaakt... wel grappig om te zien wie wanneer de nod heeft   .....

wondernetje                          18,19,20

hes                                                  20

ilse                                                    21
sandra                                          21
bri                                                      21

teddybeer                                    22
sterre                                                22

di silva                                            23
kim                                                      23
cato                                                    23
tobi                                                      23

juup                                                    24
angelmoon                                24

wilma                                                26

cindy                                                ???

en nu maar hopen......

tobi

hoi

huh???

dat staat raar, ziet er niet uit dit lijstje....?????

sorrry

tobi

Hoi hoi,

Nou ik vind het opzich nog best een redelijk lijstje hoor...ondanks dat ie helemaal scheef staat! HAHA..maakt niet uit toch..het komt uit een goed hart..

Maar ik heb een btje verschijnselen, heb ik het idee..
Erg last van me buik al een week..soms alleen onderin..en dan weer heel mijn buik..En nu ook weeig soms een vlaagje miselijkheid..en mijn rug speelt op!! LEkker weer..Ik ga morgen toch maar eens naar de kruidvat een test halen..en dan maar afwachten en kijken wanneer ik hem ga doen!! SPannend..

Voor iedereen met deze dagen hun NOD..succes

Liefs

Hoi Tobi, handig dat lijstje. Mijn NOD is erg lastig, maar ik denk dat het vandaag is (18 september). Vorige menstruatie is nu 5 weken geleden en daarvoor duurde het ook 5 weken. daarvoor 8 maar goed.
Ik ben erg lastig dus...
Ben nog niet ongesteld...
Maar voel wel geregeld zo'n zeurerige buik- en rugpijn.

Spannend voor iedereen. hoop dat het voor jullie allemaal raak is!!!!

Cindy

Inderdaad leuk zo'n lijstje.
Ikzelf heb het gevoel dat ik niet zwanger ben. Ik heb echt helemaal nog geen klachten die ook maar ergens op wijzen. Maar ja, vorige maand meende ik vanalles te voelen en was er ook niet aan de hand. Ik probeer er nu maar wat nuchterer tegen aan te kijken. We wachten af. Ik ben benieuwd wie van ons de eerste is met een positieve test.
Deze week is altijd wel de week die het langste duurt... wachten....en hopen....
Leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Groetjes Juup

Vandaag of gister mijn NOD. Nog niets te merken, behalve dat ik zin heb in chocola en schoonmaken  hihi vaak een teken dat mijn ongi eraan komt. Vrijdag een veel te vroge test gedaan en negatief. Hopen dat ik van de week positief test.

succes allmaal.

groetjes mama van jesse

Hoi allemaal,

Ja, nu is het echt aftellen he! (voor de meesten dan)Ik heb alleen een vaag gevoel in mn onderbuik maar verder niks, denk altijd dat je in ieder geval heel gevoelige borsten zou moeten hebben als je echt zwanger bent en dat heb ik niet dus... maar ja misschien hoeft dat ook wel helemaal niet.

Schiet niet op zo'n weekend, ben je er veel teveel mee bezig. Morgen weer werken, dan gaan de dagen een stuk sneller, toch?!

Nou heel veel succes allemaal

Liefs, Sterre.

Terug
Bovenaan