NOD 23 april

Nou meiden,

Ik ben 3 dagen overtijd en net zijn de RD verschenen. Ik baal echt omdat ik normaal nooit overtijd ben en ik dacht dat het raak zou zijn. Echt kloten!! Ik werd vanmorgen wakker met erge buikkrampen en steken, maar nog geen bloedverlies. Nu net naar de wc geweest en nu dus wel. Bah ik baal echt mega!

Yvonne

Hoi Yvonne

Wat sneu nou vooral dat je overtijd loopt. En je wilde toch vandaag gaan testen (toch) en dan krijg  je dit. Elke maand weer die teleurstelling. En dan duurt de volgende maand een eeuwigheid. Grrrr. Meid je gaat met mij weer mee naar de volgende ronde, en hopen we dat het dit keer raak is. Inderdaad nu weet ik dat je hormonen je heel erg voor de gek kunnen houden. Maar meid hou moed.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Ja, dit is echt balen, anders had ik vandaag wel weer getest.
Vooral ook omdat ik normaal elke maand een cyclus heb van 28 dagen! Ik snap er niks van. Je lichaam kan  je echt voor de gek houden! Het is best wel een teleurstelling zeg! Als je nou gewoon direct ongi wordt kun je beter verdragen dan bij drie dagen overtijd. Dat heb ik tenminste, want dan begin je echt te denken dat het raak is. Nou ja, op naar de volgende ronde dan maar. Gaan we er gewoon weer voor !

We gaan dit weekend er lekker even tusenuit, lekker uitwaaien aan zee. Daar heb ik best wel zin in.

Veel liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Heerlijk zeg een weekendje weg aan zee. Je hebt tenminste mooi weer. Meid geniet er lekker van dit weekend. Even je gedachten aan iets anders. (als je dat lukt).

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Ja dat lukt wel hoor! Ik ben nu lekker mijn ei even kwijt en dan ga ik wel weer verder hoor.  Ik  weet  nu niet goed meer wat mijn nieuwe NOD-dag is. Mijn cyclussen zijn geweest 28-30-27-28-28-30, dus klopt het dan dat mijn nieuwe NOD-dag (28,5 na 25 april) 23 of 24 mei ?????
Hoe rond je 28,5 af?

Veel liefs Yvonne en we gaan voor de 7e ronde, 1e kindje

Hoi Yvonne

Ik zou de cyclus van 30 dagen maar even aanhouden dan zit je een beetje op het gemiddelde. Je langste cyclus tot nu toe is 30 dagen. Het blijft natuurlijk gissen het kan natuurlijk zo zijn dat je eerder je NOD dag hebt maar ook misschien later. Je kunt daarom beter de langst cyclus aanhouden dan is je NOD 24 mei als ik het goed uitgerekend heb. Dit geld ook voor mij hoor nu was mijn cyclus 29 dagen en het kan de volgende keer eerder maar ook later zijn.

Groet Sharine

Hey meiden!!

Ik heb vanmorgen de digitale test gedaan en er verscheen een vette ZWANGER op t scherm!!! dus toch!!!
Ben vanmiddag al bij de HA geweest,  over een week of 4 moet ik de  verl.kundige bellen.
ik kan t nog steeds niet helemaal bevatten eerlijk gezegd...
Voor diegene die de  hebben gekregen; heel veel  succes in de volgende ronde!!!!!!!!!!!
Ik denk aan jullie en ik  blijf zeker nog even  gezellig een beetje mee lezen hiero!!
en nogmaals bedankt voor al jullie  reacties op  al mijn vragen die ik hier heb gehad!!
Groetjes Sjnoebelke

Hoi Snjoebelke

FANTASTISCHE NIEUWS. Gefeliciteerd meid, heel goed nieuws. Meid geniet er lekker van. En natuurlijk met je partner. Hoop ook de volgende ronde met zo'n mooi nieuws te komen.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan