NOD 23 april

Hoi Imme

Niet dat heldere afscheiding. Maar ik heb de laatste week wel veel last van witte afscheiding. Vanmorgen was het licht bruin. En de rest van de dag was het weer normaal. Vreemd hoor. Het schijnt bij iedere vrouw weer anders te zijn. Toen ik zwanger was van mijn vorige twee kinderen was dit hetzelfde dan wat ik nu heb. Ik had zelfs last van wat donkere afscheiding toen ik zwanger was van mij   tweede. Daarom begin ik vandaag wat te twijfelen. Zolang de rode  niet zijn geariveerd blijft er nog enige hoop. Ook voor jullie trouwens.
 groet sharine

Hallo meiden!

Ja, ik heb ook wittige afscheiding. Nou ja mijn borsten doen niet zo'n pijn meer als gister. Zelfs mijn vriend zag het gister, ze waren hard, strak en erg pijnlijk. En rondom de tepel opgezette aders. Dat is vandaag een stuk minder geworden.

Groetjes Yvonne

He hallo meiden!
ook hier een hèèl klein beetje bruine afscheiding af en toe, ben 1 dag overtijd en heb gisteren een test gedaan (kruidvat). Een hèèl hèèl dun streepje......???
Woensdag gooi ik er een tweede tegenaan, als de  zich nog niet hebben gemeld.
Iedereen heel veel succes!!!!
Groetjes

Hallo meiden!

Hoe gaat het met jullie ? Bij mij zijn de nog niet verschenen ! Het is zóóóóóóóóóóóóó spannend! Ik ga straks nog even een paar testen halen. Ik ga dan vanavond of morgen testen als de RD nog niet zijn verschenen tenminste.

Veel Liefs Yvonne

Hallo Meiden

Ja hoor net zijn er bij mij de rode  duivels geariveerd. Jammer maar toch ben ik blij dat ik niet overtijd loop. Ik weet nu dat ik een regelmatige cyclus heb. Ik hoop echt voor jullie dat jullie NIET ongesteld worden. Het is voor jullie nog wel spannend he. Laten jullie het nog weten.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Vervelend zeg! Nou ja, je hebt wel gelijk met je cyclus hoor! Volgende ronde beter!
Je kunt beter direct de RD hebben rond je NOD dan dat het opeens 1 of 2 dagen later komt. Ik heb nu heel erg ongi-gevoel, dus ik weet het niet meer. Ik wacht wel af.

Veel liefs,
Yvonne

Hey Sharine,
BALEN!!!  voor je zeg!
Inderdaad een hele kleine plus dat je cyclus in ieder geval regelmatig is. maarja, dat is ook  het enige kleine ieniemini pluspunt aan je verhaal....Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk mag hebben.
Hier nog steeds niks loos. Voel he-le-maal niks!!! alleen af en toe buiksteekjes  en nog geen RDs...morgenvroeg digiale test...dan ben ik 3 dagen overtijd.
Groetjes Sjnoebel

He Sjnoebelke

Ik zal voor je  dat het positief uitslag is morgen. Ik hoop het zo voor je.
Het is inderdaad een ienemiene pluspunt mijn regelmatige cyclus. Ach ja het is helaas niet anders. Voor diegene die voor een eerste kindje gaan vind ik het veel vervelender. Ik weet precies hoe dat voelt telkens teleurgesteld te  worden. Is het jou wens voor een eerste kindje. Laat je het weten morgen als je getest hebt ik ben zo benieuwd. Ook voor de andere die nu hun NOD moeten hebben.

Groet Sharine

Terug
Bovenaan