NOD 23 april

En? Hoe gaat het met iedereen? Hier nog geen RD! Heb wel last van mijn buik....

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

Liefs Imme

Hey Imme,

Hier is ook nog niks te bekennen, maar ook wel  last van mijn buik.

Spannend zo he ? Normaal is mijn cyclus van 28 dagen best wel constant.

Groetjes Yvonne

He Yvonne,

jij had toch getest? misschien te vroeg en heb je nog niet genoeg HCG in je bloed? Als je meestal constant bent, is het wel raar dat je overtijd bent toch? OOH ik hoop het voor je! en voor iedereen verder natuurlijk ook!

Ik denk als de RD niet komen, dat ik woe ga testen. Verder hou ik mijn temp bij, dus daar kan ik het ook aanzien. Tis nu al 15 dagen hoog!

Liefs Imme

Hey Imme,

Ja, dat klopt ik heb vanmorgen getest met Clearblue en die gaf "niet zwanger" aan, maar ik weet niet of die betrouwbaar is ? Ik heb normaal mijn NOD op zondag (altijd 28-daagse cyclus), maar  3 rondes terug was ik ineens op dinsdag ongi.
Ik denk dat er toen iets mis is gegaan, want toen had ik s'nachts erge buikpijn en krampen. Daar werd ik wakker van en 's morgens echt dun bloed en dit duurde drie dagen of zo. Daarna een ronde met cyclus van 27 dagen, dus toen werd ik op maandag ongi. Daarna twee rondes op maandag ongi en altijd 's morgens vroeg al. Ik temperatuur niet, dus ik weet niet of het bij mij hoger is nu. Ik heb wel het gevoel dat de RD komen, maar als het niet zo is test ik woensdag ook denk ik. Dan doe ik een keer een ander merk.

Veel liefs Yvonne

goh zeg! wat een verhaal! ik hoop voor je dat de rd wegblijven en dat je woe positief test! ik ga ook voor de woe als het niet eerder gebeurd! En als mijn temp hoog blijft. Krijg wel steeds meer last van mijn buik!

Duimerdeduim!

Imme xx

Hoi Yvonne

IK had van de weekend ook getest met clearbleu en de eerste test gaf een vaag streepje af gisteren (zondag) getest die gaf een negatief aan. Ik had ook zo'n idee dat de test ook niet erg betrouwbaar was. Vandaag heb ik weinig last wat licht bruinig afscheiding dacht dat ik ongi word (kan nog wel hoor) maar nu komen bij mij toch wel de twijfels heb ik misschien te vroeg getest. Als ik einde van de week nog niet ongi word dan test ik met een andere merk. Succes meiden het blijft voor de meeste nog spannend

Trouwens kun je zien aan Wendy die gaf eerst rond de NOD negatief aan een week later toch nog positief. Je kunt inderdaad toch nog te vroeg testen

Hey Sharine,

Ja, ik ben blij dat te horen. Laten we maar hopen dat  de test  of te vroeg of niet echt betrouwbaar is geweest. Ik wacht nu ook tot woensdag en doe dan nog een test van een ander merk. Ik hoop echt voor ons allemaal dat het raak is zeg. Spannend maar weer.
Ik heb vandaag wel last van afscheiding, maar niet bruinig, wel beetje wit.

Veel liefs,
Yvonne

Ik heb juist de laatste 2 , 3 dagen last van sliijmerige afscheiding (niet zo als bij de eisprong) maar wel heel helder en slijmerig?

Mmmm vreemd, herkend een van jullie dit??

Imme xx

Terug
Bovenaan