NOD 23 maart

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik weet het allemaal nog niet zeker, maar geloof dat ik mijn NOD moet hebben op 23 maart. Afgelopen vrijdag weer ongesteld geworden en tussen de laatste twee keren zat allebei 5 weken, dus dan heb ik geloof ik een cyclus van 35 dagen, toch?

Dwz dat ik nu de tweede ronde in ga, ik had niet gedacht het allemaal zo spannend te vinden. Ik heb altijd geroepen dat ik wel zou zien wanneer het zou lukken, maar ben er stiekem toch wel veel mee bezig in gedachten.

Ik snap er trouwens echt weinig van hoe ik nu kan berekenen wanneer nu de eisprong zou moeten zijn hoor, maar ja, dat komt wel als het me allemaal te lang gaat duren.

Is er nog iemand meer die rond 23 maart NOD heeft? Dan kunnen we lekker samen wachten!

Groetjes Saskia

Ben ik nog de enige die zo lang moet wachten tot de volgende NOD? Of hebben jullie nu nog geen zin?

Groetjes Saskia

Hoi Saskia!

Mijn NOD is aanstaande maandag, dus ik hoef niet meer zo lang te wachten! Maar ik wil je wel veel succes en plezier wensen! Wanneer denk je je ei te hebben??

Liefs Meike

Hey Meike,
Bedankt voor je reactie! Ik zou niet weten wanneer mijn ei moet komen, ik begrijp nog steeds niet helemaal hoe ik dat moet berekenen. En ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik nu wel of geen regelmatige cyclus heb.

SUCCES maandag!

Groetjes Saskia

Hoi!

Hoe heb je je NOD berekend dan? Zou zeggen dat je 2 weken hiervoor ongeveer je ei moet hebben? Probeer anders eens ovul.testen, kan een dure grap zijn, maar als het werkt dan weet je wel wanneer je vruchtbaar bent!

Verder zou ik zeggen: klussen maar! hihi!

xx meike

hoi ....

ne je bent niet de enige die moet wachten hoor!!! ik kon alleen niet zo goed op het forum ,maar ik las dat meer mensen daar last van hebben gehad hiero.....

Mijn NOD is 24 maart...... als mijn cyclus 35 dagen is.....
Het altijd voordat ik een mirena had een cyclus gehad van 28 dagen.... nu ineens 35....
Heel vreemd... maar ja. ik moet dus ook nog even wachten op mijn NOD...

Volgens babybrabbel heb ik dan 9./10 maart mijn ei...... Dus dat wordt klussen dan!!!

We kunnen dus wel samen wachten...

liefs gridje

Hé hallo dames,

Ik heb mijn NOD op 24 maart (wanneer  mijn cyclus 28 dagen is).
Vanmorgen ben ik ongesteld geworden na 33 dagen, de vorige twee maanden had ik een cyclus van 26 en 28 dagen. Niet echt lekker regelmatig dus.

Wij (mijn man en ik) gaan nu de 2e ronde in.
Ik heb op babybrabbel en op de predictorsite al wat rondgekeken wanneer mijn vruchtbare dagen weer zullen komen en hierbij ben ik gewoon uitgegaan van al die verschillende cyclusduren. Dan zou ik dus vruchtbaar zijn tussen maandag 5 en vrijdag 16 maart.
In deze tijd maar veel "klussen" dus .
De afgelopen maand hebben we de vruchtbare dagen iedere dag "geklust", maar toen leek de vruchtbare periode ook wat korter (cyclus van 26 en 28 dagen), maar ja ... door deze lange cyclus van de afgelopen keer wordt de vruchtbare periode ook wat groter. Om de dag dan maar (schijnt ook beter te zijn voor de zaadaanmaak).

Ach ja, we zullen wel zien wat deze ronde ons brengt.
Ik vind het wel gezellig om samen wat te kletsen en wens jullie ook een heel
"vruchtbare" maand toe .

Veel liefs,

Twinkel3

hoi

mijn nod is 22 maart,we gaan nu voor de 1 ronde voor een tweede kleine,ben benieuwd de vorige keer was het gelijk raak maar dat hoeft nu niet zijn he geeft ook niet hoor mijn dochtertje is pas 15 maanden dus.en als het gelijk raak zou zijn ben ik twee wkeen na mijn dochtertjes verjaardag uitgerekend.We zullen zien iedreen succes deze maand. groetjes wendy

Terug
Bovenaan