NOD 23 maart

hoi gridje

alles goed met je??? met mij alles oke
zo te lezen druk aan het klussen dus
ben er ook druk mee bezig haha en me vruchtbare periode is pas ronde de 28ste / 29ste
maar we zijn nu al druk bezig haha
ik vind ook stom waarom je alleen op de dag het zou gaan doen
want als je niet 100% zeker weet of dan wel je eisprong is en als je het niet aanvoelt dan kan je net zo goed elke dag gaan klussen of niet dan haha

Groetjes marina

Hety dames!

Hoe gaat het allemaal????
Ik ben erg benieuwd, al kwaaltjes of ziets bekent bij jullie????

Nou ik werd net helemaal onwel toen ik stond te strijken, dacht echt dat ik moest gaan overgeven. Heel erg raar, even gezeten en nu gaat het goed.....
Verder lijken mijn borsten iedere dag pijnlijker te worden... maar misschien komt dat door de rd's (hoop het niet maar vorige maand had ik dat ook)

@ marina, zoals je leest gaat het allemaal wel goed met me hoor! En met jou? Wanner is je volgende NOD??

liefs gridje

ow ja, marina mijn klusperiode is al voorbij hoor!! We doen het nu alleen maar voor de fun  ahahahahahaha Ben druk aan het wachten of de rd's komen.......

liefs gridje

Hé hallo gridje,

Zoals je ziet lopen we mooi gelijk met elkaar mee.
Hier nog absoluut geen last van kwaaltjes of iets dergelijks,
eerlijk gezegd reken ik er ook niet zo op deze maand (voorgevoel?).

Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben (daar hoop ik dan maar op).

Jij was dus misselijk onder het strijken. Wie weet wel een teken?
Al meer kwaaltjes/ symptomen te bekennen?

Suc6 ermee dan maar,

Veel liefs,

Twinkel3

Ook ik ga gelijk met jullie op. Mijn NOD is ook de 24ste. Spannend hoor en Gridje bij jou klinkt het toch wel het serieust.....
Ik heb voor de rest ook geen vreemde verschijnselen. Ja ik vreet veel, maar ik geloof dat dat altijd mijn probleem is, hihihihihi.
Nog even en dan weten we meer.

hoi meiden,

Ja het klinkt wel alsof het zo is.... Vorige maand maand had ik ook erg last van mijn bosrsten, maar heeel anders als nu... Vorige maand heeft mijn lichaam me vreselijk voor de gek gehouden, dus durf nu niet echt te hopen, stel je voor dat ik weer voor de gek gehouden wordt.....

Maar dat misselijk worden was wel erg raar.....Maar dan denk ik van de andere kant ook weer, misschien moet ik gewoon iets eten en niet te veel aan zwanger worden denken...
Dus ach ja we zien het wel!!

ik  ook voor jullie!!!!!

liefs gridje

hoi gridje

mijn NOD is op 11 april dus duurt nog wel ff haha
maar beter dat alles al wat beter gaat
ik hoop voor je dat je zwanger bent

Groetjes marina

Terug
Bovenaan