NOD 23 maart

hey wat geinig zeg.   ALs ik niet zwanger en deze ronde ga ik dat volgende maand ook eens bijhouden. Volgens mij heb ik mijn ei zaterdag (gisteren dus)  gehad. Had draderig slijm.(niet veel maar wel draderig) En vreselijke steken in mijn buik vannacht.... rechts onderin, als ik diep inademde voelde ik het steken... Nu is dat over. We hebben flink geklust ook.... . dus wie weet! Laat het maar snel de 24e zijn!!! hhahahaha

Altijd weer spannend zo na je ei... richting je NOD!

liefs gridje

hey gridje

het is idd spannend als je bij je NOD bent en dan maar hopen dat je niet ongesteld wordt want dat zou natuurlijk het leukste zijn

hoeveelste ronde ga je nu dan?? en ook altijd aan de pil geweest?? zo ja hoelang dan??

Groetjes marina

hoi marina,

ik zit nu in de 2e ronde....
Ben 8 jaar aan de pil geweest en 1 jaar een mirena (spiraaltje)  gehad. Dus ik hoop dat ik het ontpillen over mag slaan. Denk het wel na een jaar mirena. Hoorde van de huisarts dat je na de mirena gelijk zwanger kan raken.

Maar ik heb het deze 2 weken nog erg druk dus hoop ik dat ik me gedachte kan afzetten van mijn NOD. We zijn druk in de tuin bezig ( toch niets lekkerder met dit weer )
Mijn mannetje is jarig volgende week.... En ik heb het erg druk op mijn werk.... En mijn studie wil ik eigenlijk weer even goed gaan oppakken voordat er straks niets meer van komt.

Maar ben jij getrouwd? Jullie gaan ook voor je 1e wondertje he??

liefs gridje

en hoe gaat het met de rest van de dames????
twinkel??? sas??? nicole?? en de rest????

Of hebben jullie geen tijd om op het forum te komen ivm ander activiteiten rondom 'het ei'.....  hahaahha

Ben even benieuwd of jullie al de zenuwen te pakken hebben....
Ik heb alleen last van mijn buik gehad, maar dat was mijn eitje denk ik. Nu alles onder controle!!

liefs gridje

hoi gridje

nee ik ben nog niet getrouwd dat willen we natuurlijk wel maar we hebben nog niet zolang met elkaar maar we weten van elkaar wat we samen willen en dat is een kindje samen en trouwen komt daarna wel  hoelang heb jij al een relatie als ik mag vragen

ik ben 4 jaar aan de pil geweest dus ik hoop dat ik wel snel zwanger wordt want heb er echt wel zin in hihi  lijkt me echt geweldig zo'n kleintje

Groetjes marina

hoi gridje

ja wij gaan voor de eerste wondertje
ben zelf nog maar 18 en me vriend is 29 maar wat zegt leeftijd tegen woordig als je echt van elkaar houdt moet je er gewoon voor gaan vind ik

Groetjes marina

hoi marina,

ik ben 22 mijn man is bijna 28. Wij zijn 7 jaar samen waarvan een half jaar getrouwd. Mijn man wilde graag getrouwd zijn voordat we aan kinderen gingen beginnen. Maar bij ons ook best een leeftijdsverschilletje.

Maar het maakt toch niet uit hoe oud of jong je aan kinderen begint. Een vriendin van mij is 23 en zwanger van de 3e! Haar man is nu 33. Zij kreeg de 1e op haar 18e. En iedereen maar zeuren over het feit dat ze jong is. Ik zeg maar zo kun je er ook lekker lang van genieten!!!!

liefs gridje

hey gridje

daar ben ik het helemaal mee eens over wat je zij dat je vriendin 18 was en toen haar eerste kindje kreeg kun je er idd lekker lang van genieten

Groetjes marina

Terug
Bovenaan