NOD 23 maart

heeee meisies

mijn nod is ook de 23e, en das toevallig mn geluksgetal.
we hebben de hele week keklust dus hopen maar!

op heeeeel veel positieve testen deze maand voor allemaal natuurlijk.

liefs esther

Hé hallo dames,

Hier zijn we nog volop bezig rondom mijn "ei'.
Volgens mij heb ik gisteren (maandag) mijn eisprong gehad, maar eh .... we gaan nog maar lekker even door , voor het geval dat mijn ongi weer zo laat is.
De afgelopen keer kwam deze nl. pas op dag 33.

We zullen wel zien.
Ik ben trouwens 27 jaar en mijn man (sinds 4 maanden) is 29 jaar.

Veel liefs,

Twinkel3

hi,

Ik ben 31 jaar en zit nu in ronde 2 voor het 1ste kindje. Vindt het allemaal onwijs spannend. Iedereen om mij heen zegt dat ik me er niet teveel mee bezig moet houden en dat het dan vanzelf wel komt.....maar we weten allemaal wel dat het voortdurend door je hoofd spookt en dat je bij alles wat je voelt nadenkt "of het al iets is".

Afgelopen zondagnacht had ik m'n eisprong; ik werd er zelfs wakker van! Een enorme plof in m'n buik! Een paar uur later riep ik tegen m'n mannetje dat we moesten klussen, want ik had net m'n ei (en 12 uur later is het alweer ten onder). Zijn er meiden die hun eisprong ook zo goed kunnen voelen? Enne, worden jullie ook zo dwingend met sex ? Vinden mannen geloof ik niet heel erg

waarschijnlijk is m'n NOD nu 14 dagen later, dus rond 25 maart... leuk dat we allemaal tegelijk zijn en nu maar wachten!

ik ga maar eens aan het werk..

groetjes, Blije doos

Hai....

Hoe gaat het allemaal??? Wordt wel spannend nu he... ik de 24e maar vind het wel erg spannend... Weet dat het niet goed is maar toch denk ik er onbewust de hele dag aan. Zeker als ik vrij ben!  

Heb sinds gisteren ook erge honger, echt erg veel. Op mijn werk vroeg een collega of ik voor 2 moest eten.... Dacht dat ik stikte in mijn broodje! Ik zei maar nee, maar voelde me wel even raar, ik dacht het zal toch niet......

Ben ergens zoooo bang voor de teleurstelling als het niet raak is, maar toch, ik kan de hoop niet onderdrukken! Vorige keer had ik alle kwaaltjes en werd toen gewoon ongi....

Ik ga duimen voor ons allemaal op vele +++++ testen!!!!!

liefs gridje

Hé hallo,

Wij zijn nog steeds aan de "klus", voor het geval mijn cyclus deze keer weer zo lang duurt.
Mijn NOD is met 28 dagen ook 24 maart, maar het zou ook best wat langer kunnen duren.

Ik voel me nu nog niet anders dan anders, dus we zullen wel zien.

Vanavond vier ik trouwens mijn verjaardag. Tja, en dan kom je op het probleem ...wat drink je dan.
Inmiddels staat er een lege fles witte wijn gevuld met Dubbelfris thai lemon in de koelkast (niet te onderscheiden van witte wijn).
Hoop dat ik hiermee de visite nog wat kan foppen.

Veel suc6 met afwachten allemaal en ik hoop dat we deze maand positief mogen testen.

Veel liefs,

Twinkel3

he twinkel

wat een goeie met die witte wijn..... Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!!!

Wij klussen ook gewoon de hele maand door hoor, zou zo gek zijn om het alleen te doen als je vruchtbaar bent toch? En tenslotte wordt een wondertje gemaakt door echte liefde....

Veel plezier vanaaf, en niet zat he van die wijn

liefs gridje

Hé hallo gridje,

Nou, hier geen last van een zwaar hoofd.
Deze "wijn" is echt een aanbeveler tegen een kater (hihi).

Vanavond nog weer een feestje voor de boeg, dus nu zal ik wel BOBpen.
Is ook zo raar wanneer je aan de barman vraagt om een wijnglas gevuld met Dubbelfris.

Ik wens je een goed weekend!

Veel liefs,

Twinkel3

het twinkel,

ja ik zie het al voor me, doe mij een dubbelfris... maar dan wel in een wijnglas!!!
whahahaha

Ik heb geluk dat ik eigenlijk nooit drink. Hooguit eentje op eentje.... Moet altijd rijden (lees terugrijden, mijn man vind het dan eerlijk verdeeld, hij rijdtr heen en ik terug....)

Hoe gaat ie verder?? Hier alles ok, buiten wat vage kwaaltjes. Ga vandaag lekker shoppen voorde tuin en het huisje!!!! En lekker wat etren bij de kentucky fried chicken..... mmmmmmhhhhhhh Daar had ik ineens zo'n zin in. ( hahaha heb net mijn ontbijtje weg en denk nu al weer aan eten )

Jij ook een fijn weekend!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan