NOD 23 sept

Hoi dames,

we doen weer een rondje, altijd gezellig om elkaar te spreken en ervaringen te delen.
Ik zit vandaag op dag 12 en had vanochtend al een positieve ovulatietest ( nog nooit zo vroeg gehad trouwens) dus ik vermoed dat ik deze keer weer een ronde heb van 28 dagen en mijn Nod is dan 23 sept.

 
Hoihoi ik heb ook op 23 september mijn nod.
Ik had vandaag een bijna positieve  ovulatie test  dus verwacht morgen een piekje en vrijdag mijn eisprong .
Dit is mijn 2e ronde na mijn miskraam. 
Spannend .
 
Hallo,
Ik wil ook graag meekletsen.. wij zijn bezig voor ons eerste kindje (partner heeft al een zoontje, helaas overleden) Ik ben in febr gestopt met de pil, (na deze 20 jaar gebruikt te hebben) meteen in cyclussen gekomen. En in april zwanger geworden. Helaas op 8w5dg een niet goede echo en op 9.1 mijn miskraam opgewekt via medicatie. (20 juni) 23 juli menstruatie gehad, echt heel gewoon paar dagen licht bloedverlies. Hierna ovulatie testen gebruik, waarvan echt vele dagen een donkere streep te zien was. Vond ik dus wel vreemd. 23 augustus ook weer menstruatie gehad en deze keer echt extreem, meteen helder rood en het liep gewoon langs mijn benen naar beneden. Ong 7 dagen geduurd. Vorige week mezelf echt wat naar gevoeld (door t vele bloedverlies?) Deze cyclus geen ovulatie testen gebruikt. Wij hebben sowieso regelmatig ons pleziertje, dus is eigenlijk overbodig. Nu eigenlijk dus weer wachten op 23 september, aangezien dat ongeveer dus mijn cyclus lijkt Succes allemaal, we gaan er weer voor 
 
Bedankt lelietje! Hoe gaat het bij jou?
@froetie en Joycep wat verdrietig van jullie miskraam, is het voor jou froetie voor je eerste kindje? 
Bij mij is dit nu mijn 4e ronde na de miskraam, wij zijn bezig voor ons 2e kindje. 
 
Hey alison 
Nee dit is voor ons 3e kindje.
Ook verdrietig van jouw miskraam ?
Vandaag inderdaad mijn piek gemeten !
 
Terug
Bovenaan