NOD 23 sept

Ik had hetzelfde. Deze ronde ook voor het eerst ovu testen en die van de Action. Vond ze ook een beetje vaag. Maar het liep wel op. Van niks naar een lichte streep naar een wat meer zichtbare streep en nog wat beter. Toen waren ze op en dacht ik het zal wel morgen of overmorgen gebeuren. Maar het is niet superdik geweest ofzo.
 
Nou heb besloten dat ik de volgende ronde toch voor de testen van clear blue ga, dan maar iets duurder. De testen werden bij mij niet donkerder dan een lichte streep. Of ik heb de piek gemist? Wat me persoonlijk wel wat vreemd lijkt aangezien ik een hele regelmatige cyclus heb inclusief buikpijn rond de eisprong... Naja goed we gaan het meemaken rond de 23e ? Benieuwd of we wat positieve testen hebben in dit groepje reacties ?
 
@Froetie, jaaa, maar ik heb Otrivelle genomen dus ik wacht sowieso tot na 10dpo. Kan namelijk een valse positieve test opleveren. Of misschien wacht ik effectief na m'n NOD (als dat lukt?) 
@NoeNoe, heel vervelend he. Sinds gisteren ben ik ook zo opgeblazen! Heb ik normaal niet, denk ik. M'n lichaa houdt me voor de gek vrees ik.
qua lh testjes gebruik ik sensitest. Lekker goedkoop maar werkt wel goed. Loopt ook op, vind ik handig. 
 
Hoi allemaal,
mijn nod is 20 sept. Sinds lange tijd hier weer ingelogd, op mijn profiel staat dat ik nu 32 w zwanger zou zijn , helaas in april een miskraam gehad , dus best confronterend. 
spannende dagen
 
@Noenoe lastig is dat he met die testen. 
@NolaMichelle ik vond de CB niet zo fijn, tenzij je wellicht sochtends en savonds test maar die testen zijn daar wel erg duur voor. ik had namelijk de ene ochtend een blanco test en de ochtend daarna gelijk mijn piek. dan kan het dus zomaar zijn dat je wellicht te laat intiem bent. 
ik zou met de action test gewoon langer door testen. ik had ook een cyclus van 30/31 dagen, maar ben blij dat ik deze ronde vroeg begon met testen want ik had nu dus een positieve ovu op dag 12 dus ineens een cyclus van 26dagen?? 
@mieltje hoe gaat het bij jou? jij kan al bijna testen toch? 
@gebruiker10097100 wat vervelend voor je, kan me inderdaad voorstellen dat dat heel confronterend is. Hopelijk heb je deze ronde positief nieuws! 
 
@alison, ja, gisteren en eergisteren was ik vreselijk opgeblazen maar dit is wat beter vandaag. Ik durf niet te testen nog want ik had m'n ovulatie via otrivelle opgewekt en dat kan tot 10 dpo een vals positieve test opleveren. Dat vermijd ik graag! Ik probeer te wachten tot m'n NOD. Maar eerlijk, ik weet niet waarom, maar ik denk niet dat het raak is. ??‍♀️
 
Hey dames, 
Mijn NOD zou volgens de app 21 september zijn, maar ik wissel nog wel eens qua lengte van mijn cyclus (tussen de 32 en 36 dagen). Dus ik wilde de 25e of de 26e testen als ik nog niet ongesteld ben. 
 
Terug
Bovenaan