NOD 23 sept

oh Froetie wat leuk voor je 3e :) 
Gezellig @mamavanes dat je ook weer meer kletst!
Hopelijk kunnen we na deze ronde in een zwanger topic verder kletsen over eerste echos enzo :) zou toch leuk zijn! 
 
Dat zou leuk zijn alison.
Ik heb gisteren mijn piek gehad, vandaag was mijn ovulatie test nog vrij donker.  Maar wel iets minder dan gisteren 
Ik  vraag mij  elke ronde af wanneer die dan ongeveer springt. Ik reken altijd dat die springt de dag na mijn piek. Is deze berekening normaal ?.
En normaal is mijn test de dag na mijn piek nog maar een licht streepje nu toch donkerder dan gewent 
 
Hi dames, 
Mijn nod is ook de 23e. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt (van de action). Tot op heden geen donkerstreepje op de test te zien, enkel een lichte? Iemand hier meer ervaring mee? Ben er toch vrij van overtuigd dat vandaag me eisprong is i.v.m. de pijn die ik voelde. 
 
@froetie ik had 2 dagen een positieve woensdag ( toen savonds gezellig gemaakt) en gisteren ook nog positief, vandaag al niet meer. ik denk dus ook aan de hand van krampen dat mn eisprong gister geweest is. 
Ik was al vroeg gaan testen ivm afscheiding die ik had, vorige ronde had ik een positieve test op dag 16/17 en nu 12/13. Blij dat ik niet te lang gewacht heb anders had ik hem gemist. 
@NolaMichelle, bij mij werken die van de action wel heel goed. zodra je een positieve hebt is er echt geen twijfel het streepje wordt echt even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep. ik zou dus zeker even door testen wellicht is je eisprong later dan je denkt. 
ik had van een vriendin ook testen gehad van clear blue met een hoog en piek smiley. ik test alleen sochtends en bij mij was beide ronde dus dag 16 vorige maand en dag 12 deze maand negatief ( en van action positief) en op dag 17 en 13 gelijk piek , de hoog smiley sloeg ik helemaal over. 
ik kijk ook gewoon naar mn lichaam , ik denk maar zo beter 1 dag te vroeg dan een dag te laat. het kan maar vast klaar liggen voor het eitje ;)
 
Dankjewel voor je reactie alison. Op basis van mijn  buikpijn voel ik dat ik mijn ovulatie krijg.  Ik heb ongeveer 1 week lang buikpijn. Ik denk door het groeien van het eitje  wanneer die precies springt is voor mij onduidelijk maar met mijn ovulatie testen redelijk te achterhalen.  Alleen tja wanneer die precies springt na mijn piek geen idee . Vandaag en morgen nog maar gezellig  maken dan . 
@nolaMichelle.   Misschien is je buikpijn het groeien van het eitje ? Wat ik ook heb .  Nog eventjes proberen door te testen wie weet komt je piek nog .
 
Ik sluit me ook even aan. 
vandaag 8dpo, alleen heb ik er geen goed oog op want ik krijg al acne. Het is nog vroeg maar vorige cyclus had ik ook al op 8dpo puistjes... 
wel heel erg rommelende darmen vandaag. ??‍♀️
 
Terug
Bovenaan