NOD 23 sept

Hoe gaat het hier met testen?
Ik ging gister naar de efteling en had in de ochtend dus getest... 'gelukkig' kon ik in alle achterbanen, want test negatief (ik had net de week ervoor verteld dat ik overal in ging, dus hoe zou je je hierin uitl*llen als je ineens nergens in gaat)
Ook daarna gister nog ongesteld geworden, dus gewoon door naar de volgende ronde.
Is echt al de 3e keer, dat ik in de ochtend test, en dan dezelfde dag alsnog ongesteld word. Volgende maand ga ik gewoon maar niet meer testen haha
 
@JoyceP wat balen zeg! Helemaal als je ook geen symptomen hebt van een aankomende menstruatie en dan helaas toch menstrueert. Woensdag kreeg ik krampen en toen wist ik genoeg, donderdagochtend was het zover; mijn menstruatie.... Dus ook op naar de volgende ronde. Wat ik me nog afvraag hoeveel dagen voordat je "officiële" ovulatiedag hoort te zijn begin je met ovulatietesten? Heb ondertussen nu die van clearblue besteld, hopelijk krijg ik hierdoor wat meer inzicht. 
 
Bij mij ook weer alsnog de menstruatie doorgebroken afgelopen zaterdagavond. Nu op vakantie dus even een ronde zonder ovulatietesten en ga maar uit van een lange cyclus. 
 
@alison wat ontzettend teleurstellend zeg... je had nog wel zo'n goede hoop. Hopelijk geniet je wel van je vakantie, eventjes wat afleiding. 
 
Terug
Bovenaan