NOD 23 sept

Hier vanmorgen lichtroze veeg en 2 drupjes bruin bloed verlies in een inlegkruisje. Ik ben misselijk, en lichtelijk hoofdpijn. Ik heb echt het idee dat ik gek word. En ohja m'n test is negatief. Ik ben bekend bij m'n dochter van een late innesteling dus ik wacht het nog even af. Maar zenuwslopend is het wel!
 
@nolamichelle wanneer heb je ook alweer je nod? Snap dat het teleurstellend is hoor.
@mamavanes oh echt zo spannend, het klinkt toch allemaal heeeel positief hoor! Wanneer wil jij weer gaan testen? 
Ik voel me lekker beroerd,moe, misselijk en zeurderige buik en borsten dus daar ben ik blij mee :) 
 
@NolaMichelle. Die early testen zeggen ook niet altijd alles.  Ben ook benieuwd naar je nod? 
@MamavanEs ooh echt om gek van te worden :( laten we hopen op een late innesteling....
@alison goede voortekenen!
Ik praat gewoon nog mee terwijl september voor mij al over is. Heb maar weer nieuwe ovulatietesten en zwangerschapstesten besteld.  Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen in.
 
@noenoe & @alison mijn nod is volgens de ene app de 22e en de andere app 23e (om het makkelijk te houden). Het kan natuurlijk goed zijn dat ik te vroeg test, maar moet zeggen dat ik verder ook geen symptomen hebt. Ik wacht nu in ieder geval t/m vrijdag en mocht ik dan geen menstruatie hebben dan zaterdag pas weer te testen. 

@noenoe is toch fijn om mee te praten. Zodra mijn menstruatie er is ga ik ook weer nieuwe ovulatietesten en zwangerschapstesten kopen. Vooral die ovulatie wil ik nu goed in kaart brengen want heb afgelopen keer geen enkele keer een piek gehad dus wellicht dat ik te snel gestopt was met testen. 
 
@mamavanes hoe ging je test vandaag? Ben zo benieuwd. Hoop het echt voor je!
@noenoe ohja volgens mij las ik in een ander topic dat je je piek waarschijnlijk gemist hebt. Ik zou op tijd gaan testen zeker als je cyclus niet regelmatig is.
@joycep, benieuwd naar jou test donderdag vermoed jij al iets? 
Ik heb vanochtend een normale test gedaan wel voor m'n nod dus en die was al gelijk binnen de afleestijd goed te lezen. Ik hoop na mijn Nod een echte knaller te hebben en dan stop ik met testen. Het voelt deze ronde anders en merk dat m'n lichaam hard aan het werk is dus vertrouw erop dat het goed gaat, fingers crossed :) 
 
Ik had tot gister echt wel een 'ander gevoel' 
Vooral die dromen  ineens extreem, heel veel plassen, soms wat last van maagzuur, echt wat pruttelen in mijn onderbuik, maar geen gevoelige borsten ofzo (had ik de vorige keer ook niet) 
Voelde me echt opgeblazen ook, tot gister. Toen is dat opgeblazen gevoel echt weggezakt. 
Dus ik heb echt geen idee.. wacht dus donderdag af, das ongeveer 1 dag voor nod dus we zien dan wel.. ik verwacht niks eigenlijk 
 
Terug
Bovenaan