NOD 23 sept

Alison, fijn een goede test.. maar ik was stiekem al eens meelezers in de ander 'topic' en daar had je voor nod een positieve test en dan op nod alsnog menstruatie toch?
 
Ja klopt na mijn miskraam was het al 2 rondes raak beide keren alsnog ongesteld. Helaas de vorige ronde niet op het juiste moment intiem geweest ivm ziekte vriend en deze ronde weer raak. Bij mij is het inderdaad de komende weken spannend. Voel vanavond alweer minder symptomen dus daar schiet ik toch al een beetje van in de stress, maar goed we kunnen alleen maar wachten. 
 
Hoi, mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. Dus ik klets graag even mee. 
Vandaag is mijn NOD en mijn zwangerschapstest was vanmorgen duidelijk positief!
Toch ben ik nog wel erg voorzichtig met blij zijn omdat ik dit eerder gehad heb, maar de zwangerschap toch met 4 weken en 2 dagen en met 4 weken en 5 dagen afgebroken is.
Zijn er meer dames die hier ervaring mee hebben?
Liefs!
 
Vandaag ook weer een test gedaan en witter dan wit. De druk in m'n borsten is ook afgenomen dus het zal er wel aankomen vandaag of morgen 
 
@soofje Gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik heb vanochtend een test gedaan en overduidelijk zwanger 1-2 weken!
zo spannend na mijn vorige miskraam met 6-7 weken, toen hadden wij dat de eerste echo goed was maar erna ben ik gaan bloeden.. 
 
Wat vervelend voor sommige, toch elke keer een tegenvaller.
Ik ga morgen ook even testen, voordat ik naar de efteling ga. Vandaag wat hoofdpijn dus verwacht er niks van.
Het gekke is, toen ik aan de pil was, en in mijn stopweek zat.. voelde ik altijd duidelijk mijn menstruatie aankomen (zeurende pijn in onderrug en precies op moment van kramp in onderbuik) sinds ik gestopt ben met de pil voel ik t helemaal niet meer aankomen.. ik zal morgen dus voor de zekerheid ook materialen meenemen, je weet maar nooit
 
Terug
Bovenaan