Nod 26 augustus!

Mijn NOD valt ook op 26 augustus. 

Hopelijk kunnen we allemaal snel een positieve test in onze handen houden.
-KS . Wij zitten nog maar in onze 1e ronde, maar ik denk niet dat ik het geduld kan hebben om tot de NOD te wachten.

He dames, mijn NOD is ook de 26e. Heel gek maar ik voel me echt "anders" luste vorige ineens geen runderlapje meer ging bijna over mijn nek van de geur. Maargoed je kunt je lichaam ook gruwelijk voor de gek houden natuurlijk... 
Heb al een vroege test van de kruidvat (paarse dop) vergooid ?. Ook 6 dagen voor NOD getest dus beetje dom, maarja ongeduldig he!
Ik hoop dat iedereen straks een positieve test heeft!

Mijn NOD is 30 augustus. Het is voor ons de 2de rondje voor een tweede kindje. Had gisteren hele erge hoofdpijn. Vandaag en gisteren ook heel erg vermoeid, maar hij lijkt wel alsof ik nu ineens heel erg op de symptomen ga letten. Het lijkt me ook niet dat je dat nu al zo snel zou merken. :') Je maakt jezelf zo snel gek... :p
Ik herken dat ongeduldige wel hoor! Ik kan ook niet wachten tot ik mag testen.

Liefje wij zitten ook in onze eerste ronde! Maar probeer het toch... als ik nu al begin aan vroeg testen dan is het einde zoek haha.?

Echt spannend inderdaad. Helaas is dit al de 8e poging. Wel via IUI. 
Ik verwacht niet dat het raak is. Ben nu eindelijk wat nuchterder. Dit geeft minder druk en stress. Ik was alleen maar hier mee bezig en nergens anders mee. Zo frustrerend als iedereen om je heen zwanger wordt. 
Iedereen succes en hopelijk een positieve uitslag!

Hier helaas geen positieve uitslag, ik ga door naar de volgende ronde! Jammer, ik had er een goed gevoel bij:) En heel vreemd, mijn gebruikelijke pre-menstruatie-kwalen zijn niet komen opdagen. Hij kwam dus echt onverwachts.

Maar wel weer een korte ronde van 22 dagen, dus ik heb wel snel weer een nieuwe kans. Ronde 5 alweer. Mijn eerste kindje en de zwangerschap daarvoor waren in 1x raak. Ergens verwacht je dat toch weer opnieuw, beetje verwend geraakt...

Elize, knap dat je het nu beter kunt loslaten! Ik vind het bij de tweede zoveel moeilijker! En het lijkt me met IUI nog lastiger, of niet? En ja, heel frustrerend als mensen om je heen het eerder lukt. Maar straks ben jij degene waar weer anderen jaloers op zijn:)!

Veel succes allemaal! 

Ik heb mijn nod op 27 augustus. Spannend allemaal hé. Ik maak me ook best wat zorgen aangezien ik endometriose bij mezelf vermoed dus ook daarvoor bij de gynaecoloog nu loop dus als het deze ronde niet is gelukt dan hopelijk een kijkoperatie. In mei een bbz gehad dus onbezorgt zwanger worden zit er helaas niet in. Sinds vandaag erg moe en ook wat buikklachten maar kan helaas ook van de endometriose komen. 
Hopelijk hebben we allemaal een positieve test in handen straks! 

Hey,
Die van mij is morgen! Ik vind het zo spannend. Elke maand denk ik weer het is raak maar dan toch niet. Ik probeer nu ook alles wat ik denk te voelen te negeren want het is echt een enorme domper als het toch weer eens niet zo blijkt te zijn.
Ik heb in april een curretage gehad. Sindsdien gebeurd er niks meer. De eerste zwangerschap was het al vrij snel raak. Ik weet dat sommige nog veel langer bezig zijn, maar het maakt me gewoon onzeker. Bang dat de operatie misschien toch iets heeft beschadigd? 
Nou afwachten dan maar! 
Succes allemaal hopelijk hebben we allenaal een positieve test in handen! Mei lijkt me toch wel een ideale maand voor een kindje;-)

Terug
Bovenaan