Nod 26 augustus!

Dank jullie wel meiden! Ik hoop zo dat jullie allemaal ook snel een positieve test in handen hebben! Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie!!
Na mijn ovulatie had ik wat krampjes. Daardoor had ik al stille hoop op een innesteling. Uiteraard niks hardop durven zeggen daarover?. Afgelopen donderdagavond zat ik thuis en had ik ook kramp, alsof je ongesteld bent maar dan net ff anders ofzo. Moeilijk te omschrijven.. Ik had ook wat gevoelige borsten. Ik herkende het van mijn eerste zwangerschap. Dus zodoende wist ik het gewoon.. Al vond ik het testen nog wel heel spannend hoor.. ergens ben je toch ook bang dat je alles in je hoofd haalt. Ons lichaam kan ons ook zo voor de gek houden! Helemaal als je iets heel graag wilt. 
@Mevrouwtje: spannend! Het is wel fijn dat er nog niks te bekennen is.. ben heel benieuwd! 

@ Rak Sha : Ik werd om 04.00 wakker en toen kon ik dus niet meer in slaap komen. Dus dan maar naar de badkamer voor een testje! En jahoor hij is gewoon positief! Zo blij en zo fijn te weten dat het allemaal nog werkt! En ja je snapt wel geslapen heb ik niet meer.. ?
Nou ik hoop dat er nog meer goede berichten gaan komen!!

@Mevrouwtje: whaaaaa! Gefeliciteerd!! Wat onwijs goed nieuws!!
Enn.. zo herkenbaar. Ik werd 4:30 wakker. Ik heb een uur liggen wachten tot de wekker van mijn vriend ging.. omdat ik direct het nieuws met hem wilde delen?

Mevrouwtje Gefeliciteerd! Super nieuws ! 

Ik heb vandaag mijn NOD, tot nu toe geen menstruatie te bespeuren en een negatieve test. :-/ 
Ik ben voor de zekerheid al maar een nieuwe voorraad ovulatietesten gaan inslaan. 

Rak Sha
ja precies dat dus! En ik moest nog een dikke 2 uur wachten tot dat zijn wekker af ging haha. Je begrijpt wel dat de tijd enorm langzaam ging vandaag op het werk ?
Liefje: 
Dankjewel! Dan ben ik bang dat je toch nog ongesteld gaat worden. Sommige vrouwen maken pas later genoeg hCG aan voor een positieve test dus het zou nog kunnen. Sensitest heeft goedkope en fijne ovulatie testjes!

Mevrouwtje 
Ik vrees het ook :-(, al had ik donderdag echt last van pijnlijke steken in mijn onderbuik en heb ik momenteel nog niet het gevoel dat ik ongesteld zal worden.  

Ik over twee dagen! Gister en vandaag twee keer bloed bij het afvegen.. maar het zet niet door.. alleen wat lichte krampjes... wat zou het zijn?!

Hi dames,
ik heb even advies nodig. Ik zou morgen ongesteld moeten worden maar heb naast gevoelige borsten nog geen voortekenen van menstruatie. Ongeduldig als ik ben vanaf zaterdag al lopen testen, maar wegens een korte LF (11 dgn) wist ik eigenlijk wel dat het niet meetbaar is. Toch geven drie testen een dun penstreepje NA afleestijd, dus ik vond het toch een beetje raar. Zojuist dezelfse test nog eens gedaan en toen zag ik dit BINNEN ADE afleestijd (na 1.5 minuut al). Als je de helderheid op zn hoogst zet van je telefoon kun je het ook aardig goed zien...
https://www.mupload.nl/img/yb18crs0.jpeg

Heel licht streepje.... toch? Ik weet het echt even niet meer whaaaa. Heb wel echt zwangerschapssymptomen maar je lichaam kan je ook wat wijsmaken hè. Wat denken jullie?

Terug
Bovenaan