Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi Kersencake,
Ik ben bang dat hrt ook deze keer mis is. Vannacht had ik bloed. Beetje maar. Vanochtend een beetje bruin, verder niks. Ik verwacht dat ik ongesteld ga worden. Echt super rot. Helaas gaan we over tot spuiten. Ik zie er enorm tegenop.
Hoop dat andere een beter resultaat hebben.
Hoi Elize,
Hier hetzelfde verhaal. Gisteravond 3 dagen voor NOD een beetje bruin bloed. Ik verwacht dus ook dat we doorgaan naar de volgende ronde ? had er een goed gevoel over deze maand maar het mag helaas niet zo zijn.
Iedereen succes ik hoop op positieve testen voor jullie!
@Mevrouwtje: en? Heb je al getest of wacht je nog even?
@Elize: Wat ontzettend naar! Snap goed dat je er tegen op ziet om te spuiten.. ben je al lang bezig voor een kindje?
@Gebruiker10100275: Balen!! Het zou ook wat oud bloed of innesteling kunnen zijn en dat het verder niks is?
@PatriesN: kan me zo goed voorstellen dat je het wilt weten.. balen dat er niks te zien was! Ga je nu tot dinsdag wachten of morgen alsnog met ochtend urine?
Mijn NOD was afgelopen vrijdag. Hoewel ik pas vandaag op zijn vroegst wilde testen, kon ik het vrijdag niet laten... ik voelde aan alles dat ik zwanger ben. Enne.. het klopt! Ik ben zwanger!!
Ik hoop echt van harte dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben! X
Rak Cha : wat leuk gefeliciteerd!! Super blij voor je. Als ik vanavond nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik morgenvroeg testen. Wel sinds gisteren een zeurderig gevoel dus het kan alle kanten nog op.